Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 January 2015

Razak Baginda Sebenarnya Tidak Keruan

Kah Kah Kah.

Ada pula pembunuhan biasa guna bahan letupan plastik C4. Itu baru perbunuhan biasa. Agak-agak kalau pembunuhan luar biasa guna cara apa? Bom Fosforus kah? Plutonium kah? menggunakan Bom Hidrogen kah? Atau menggunakan Bom Neutron? 

Hebat Malaysia. Pembunuhan biasa guna C4. Kalau ada pembunuhan menggunakan pisau atau parang, itu mungkin akan diklasifikasikan sebagai pembunuhan main-main sahaja kalau ikut pandangan Razak Baginda. Bagaimana pula kes pembunuhan Sosilawati? Apa kategorinya?

Kah Kah Kah.

Bagaimana pula kes Mona Fandey yang melakukan pembunuhan dengan cara kerat 18 bahagian. Adakah ini hanya pembunuhan skala anak-anak? Huh. Nampaknya Razak Baginda sudah semakin sewel. Terserlah sisi sebenar Razak Baginda yang tertekan hidupnya selama lebih 10 tahun ini. Tidak perlulah Razak Baginda berlakon. Lenggok badan pun orang boleh kenal.

Kah Kah Kah.

Kalau Razak Baginda dulu disabitkan bersalah, adakah dia akan mengatakan bahawa pembunuhan ini adalah pembunuhan biasa? 

Kah Kah Kah.

Kepada Razak Baginda. Jangan risau berkenaan kes ini. Ianya pasti akan menghantui anda sampai anda meninggal dunia. Orang ramai akan tetap ingatkan anda tentang kes ini. Dan pastinya tidur anda tidak akan lena sampai anda meninggal dunia.

Pok Dee
Tanjung Jara, Dungun
Terengganu.

3 comments:

  1. Sekian lama menyorok dan membisu...alih-alih buat statement kes altantuya dipolitikkan sehingga tahap tak masuk akal! Mengapa sebelum proses mahkamah persekutuan berakhir mamat ni tak bersuara? Takut ke? Apapun mamat ni untung...entot altantuya dapat, komisyen dapat dan melancung oversea sambil tambah degree... satu saje yang mamat ni tak dapat ialah KETENANGAN JIWA...kerana di imbau oleh kenangan silam yang ngeri dan luar biasa sadisnya! Nightmare sioooot!!!!

    ReplyDelete
  2. bayangan dosa menghambat sipendosa

    ReplyDelete
  3. Hoi Razak Baginda, kematian yg berlaku semasa dlm tahanan reman polis yg kamu sebutkan itu masih ada juga mayat dlm bentuk sempurna dan tidak pernah diledakkan oleh polis yg terlibat. Tapi Altantuya dibunuh dan diledakkan sehingga berkecai menggunakan C4, malahan rekod kemasukannya ke Malaysia di imigresen yg telah dipadamkan itu tidak mungkin dua anggota polis itu boleh melakukannya, mustahil!!! Sudah tentu ada individu lain yg terlibat. Dua anggota polis itu pergi ke rumah kamu setelah kamu menelefon pegawai atasan anggota yg mengarahkan mereka ini ke rumah kamu. Kenapa pegawai atasan itu tidak dipanggil sebagai saksi semasa perbicaraan sebaliknya dia hanya mengeram telur shj? Aku tetap mempercayai ada komplot dlm pembunuhan Altantuya peringkat atasan, yg telah menyalahgunakan kuasa memberi arahan supaya pekung mereka tidak dapat dikesan, dua anggota polis itu hanyalah pelaksana mengikut arahan shj.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja