Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 January 2015

Bila EEE Menguasai PERKASA

Bhai/DeeDee semua...

PERKASA nih satu NGO yang betul-betul bodoh... Betul-betul NGOK ... pasai apa... Pasai saranan diorang yang mahukan pintu masuk kuil diarahkan mengikut kat mana ramai penduduk yang menganut Hindu... Giler aper... Ini kerja memalukan dan merosakkan nama baik Islam... Ini satu bentuk intimidasi... Rasulullah s.a.w tak pernah ajar buat benda macam nih...

Sebab... Nanti pasai statement bangang PERKASA macam nih membuatkan orang lagi membenci Islam... Maka akan dikatakan Islam itu agama yang teruk, ngarut dan sebagainya oleh mereka-mereka yang tak kenal apa itu Islam sebenarnya... sebab diorang nampak PERKASA itu macam Islam... Walhalnya... PERKASA tue memang memalukan Islam...

Bodohlah PERKASA nih...

Sebab tue la lagi ramai orang susah nak terima kesyumulan Islam... Sebab adernyer PERKASA yang bangang nih... Aper daaa...


Mamat EEE nih tak tau kat kat Banting cukup ramai orang Islam... Aper daaa... Ini memang kerja EEE... Sengaja cari gaduh.... Sejak zaman Raja Mandeliar lagie.... Muka dah sohih EEE...




3 comments:

  1. rocky the great brown unused dick says: bugima betol laa.. wa amat stuju sama lu la bhai, sikalang suma olang cakap lia olang Islam tapi blakang cakap macam cibai punya, kasik malu Islam saje; ini olang tala beza sama itu lancau ayam blakang mati Lolong Aji Usin maa.. ptuih

    ReplyDelete
  2. kuil hindu pun kena menghadap arah tertentu ke? nonsense..agama hindu antara agama paling mudah..janji masa sembah tu menghadap patung dewa..kalau Buddha pun sama..janji masa sembah tu menghadap tempat sembahyang mereka..

    ReplyDelete
  3. Bila pulak eee ni jadi tukang tentukan arah pintu kuil hindu ? Eee ni golongan yang menghadapi krisis identiti! Malam cakap tamil..siang hari cakap melayu. Balik india tak tahu jadi apa ?Takbley pakai punya pandangan! Jangan menyibuk pasal agama orang! Tolong dalami agama sendiri supaya tak jadi bangang dalam mencampuri hal agama orang lain sehingga orang bukan islam mencampuri urusan agama Islam..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja