Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 May 2021

Bila Orang Semakin Menyampah

Bhai/DeeDee semua...

Satu benda yang pasti ialah orang dah nak menyampah dengan tindak tanduk segolongan agamawan, selebriti, kayangan dan vip yang dengan selamba dan seakan tidak bersalah melanggar SOP yang ditetapkan oleh pihak Kerajaan Malaysia.... malah langsung tiada hukuman atau tindakan tuntas dari pihak kerajaan terhadap mereka-mereka ini.

Bagi orang-orang yang kerap melalukan kesalahan yang sama berulang kali seperti yang dibuat oleh Menteri Agama Dr Zulkifli Mohamad Al Bakri .. ianya sesuatu yang menjelikkan...

Bukan sekali dier melanggar SOP Covid-19... tapi kalu dikirakan.. lebih dari 10 kali... dan tiada satu tindakan pun yang dikenakan kepadanya.... Balik dari Sabah dan didapati positif Covid-19 tapi selamba je hadir pada satu program di Masjid Kayu Besut.. sampaikan semua yang hadir pada masa tue terpaksa di kuarantin...

Dan banyak lagi kelakunya yang menjelekkan... tapi atas status beliau sebagai Menteri Agama... maka ianya cuba didiamkan.... bab tak pakai pelitup muka memang banyak kali kantoi mamat nih...




2 comments:

  1. Tak suka di soal dia suka buat tuduhan saja. Lepas ni Tun akan marah dan mengamuk lagi. Tun tak suka pergi ke mahkamah dolu di heret jadi saksi pun dia nyorok belakan lawyer dia.

    Dia suka tuduh fitnah dan hasut.. sekarang Tun kau bertemu buku dengan ruas.

    Nak tengok Marina, Cucu temani Tun turun naik mahkamah... tak sabar nak tengok kan...

    Jawapan klise 'Bukan Salah Saya' relevan atau tidak relevan lagi..

    Makin semput le orang tua ni..

    haahhh pop corn kasi tambah lagi.!!

    #haaahhtepokkkkk

    ReplyDelete
  2. Teman pun teringin sesangat nak tengok anak2 atok mamak tongkang turun naik mahkamah jelaskan sumber kekayaan masing2 yang melimpah ruah hehe. Tapi bhai kata atok master strategist. Tak kira lah di mata tuhan kalau buat salah dan dosa tetap bersalah di sisi tuhan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1