Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 May 2021

Raya? Dah Lama Tiada Rasa Raya

Bhai/DeeDee semua...

Sori la... gua sebenarnya tak teruja dengan sambutan Hari Raya .... sebab dah lama tiada rasa raya.. Takder perasaan lagi.. sekadar layankan anak-anak, isteri dan keluarga jer...

Maaf... kalu tulisan ini menghilangkan mood raya korang..

Maaflah yer....  Gua takder mood nak sambut raya...  bye...

4 comments:

  1. Tq PN. 2 tahun berturut Aku raya kat bengkel.. sebelum ni raya kat kg bini... Ni kejap lagi Aku gerak la ke tempat keje...

    ReplyDelete
  2. Kalau PH yang perintah dan Raya kena MCO dua tahun berturut2, apa yg penyokong PN (Bersatu, Pas & sbhgn umno) tak akan kata.....Habis melayu penyokong PH dituduh macam2 dan DAP tak payah cerita la. Semua salah DAP!!

    ReplyDelete
  3. Bila nak raya, cny, devali mungkin kes akan meningkat dah selesai event kes pun turun...ulit mayang diulit...

    ReplyDelete
  4. dah puluhan tahun duk raya tak cukup lagi ka
    lepas romadhon bnayk program maksiat
    tak jumpak takwa hnya tokua dalam mi
    malam raya banyak takbir ini pulak banyak letupan
    yahudi tak takut pun

    lebih kurang 1 bilion umat islam yhaudi 6 juta
    sia sia ramai macam buih
    bekokok kutok bila yahudi serang saudara dipalastin
    semua negara islam pun takut nak pi katok yahudi tu

    kat bumi ni lebih kurang 7 bilion kpair
    1 bilion islam tu pun ada munapik

    Allah bagi manusia raya ngan musibah pulak
    ini pun kira ringan

    Maka Kami kirimkan kepada mereka tofan, belalang, kutu, katak dan darah sebagai bukti yang jelas, tetapi mereka tetap menyombongkan diri dan mereka adalah kaum yang berdosa.

    Adapun kaum Ad maka mereka telah dibinasakan dengan angin yang sangat dingin lagi amat kencang,

    yang Allah menimpakan angin itu kepada mereka selama tujuh malam dan delapan hari terus menerus; maka kamu lihat kaum Ad pada waktu itu mati bergelimpangan seakan-akan mereka tunggul-tunggul pohon kurma yang telah kosong (lapuk).

    Maka kamu tidak melihat seorang pun yang tinggal di antara mereka.


    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1