Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 May 2021

Biar Lukisan Berbicara

Bhai/DeeDee semua...

Biarlah lukisan / catan berbicara...



3 comments:

  1. KIT SIANG MENGGESA 6 BEKAS KETUA POLIS NEGARA BERSUARA SETELAH HAMID BADUR MEMULAKAN BERSUARA TERHADAP MENTERI DALAM NEGERI.

    TURUT DIGESA IALAH BEKAS-BEKAS MENTERI DALAM NEGERI SUPAYA IKUT MEMBERIKAN KOMEN ?

    Komen aku mudah ajer... sesiapa yg naik jadi kerajaan akan buat benda yang sama atsu hampir sama... Kit Siang tu cakap jer hebat dia klon Lee Kwan Yew

    Bila Cina dapat kuasa perangai lagi teruk... 22 bulan jer berkuasa waklu bole fikir lah sindri.

    Itu goreng DAP jangan terpedaya waklu sekelian ...!!

    Orang Melayu kena faham isu betul betul kena faham siapa musuh siapa kawan.. tak kan kena goreng babi masak kicap dari DAP@LeeKwanYew dah mengelupo tak boleh fikir...

    #melayujagamelayufahamkanyer

    ReplyDelete
  2. Biarkan Hamid Bador terjun seperti luncai dengan labu nya.

    Tun Mahathir Tak suka di soal dia suka buat tuduhan saja. Kalau ada saman ex-IGP pada Tun maka Lepas ni Tun akan marah dan mengamuk lagi. Klu PM skg tak tolong maka lagi Tun mengamuk marah2.

    Tun tak suka pergi ke mahkamah dolu di heret jadi saksi pun dia nyorok belakang lawyer dia.

    Dia suka tuduh fitnah dan hasut.. sekarang Tun kau bertemu buku dengan ruas.

    Nak tengok Marina, Cucu temani Tun turun naik mahkamah... tak sabar nak tengok kan...

    Jawapan klise 'Bukan Salah Saya' relevan atau tidak relevan lagi..

    Elok ditambah kes lagi pasal arahan Tun masa jadi PM dlm kerajaan PH yg halang bekukan akaun tokey babi dlm kes 1MDB diheret lagi ke mahkamah... biar ada banyak pertuduhan terhadap Tun di mahkamah masa yg sama heret juga orang suruhan Hamid Bador sekali jadi saksi... kasi Tun dan keluarga ulang alik turun naik mahkamah. Karma kau dah sampai..

    Makin semput le orang tua ni..

    haahhh pop corn kasi tambah lagi.!!

    #haaahhtepokkkkk

    ps : Melayu kena jaga Melayu fahamkan betul betul sesuatu isu... jangan termakan hasutan adu domba batu api barua DAP dan kuncu kuncu Melayu yg melutut pada DAP@LeeKwanYew

    ReplyDelete
  3. Dia ada duit bertimbun. Jadi nak derma la sikit kpd kerajaan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1