Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 May 2021

Pesawat Pengintipan Israel Di Ruang Udara Putrajaya?

Bhai/DeeDee semua...

Gua tahu semalam kecoh bab pesawat pengintip Israel yang katanya berada di ruang udara Putrajaya sebelum mendarat di Singapura...

Huhuhu.... 

Benda ni biasa jer ... tak terkejut pon... tambah lagi ianya adalah pesawat komersial Boeing 737-400 yang telah diubahsuai... dan terbang pula diatas ketinggian 30 ribu kaki... sure CAAM dan ATC dah bagi kebenaran... dan sure ATM (TUDM) dah alert pasai ni...

Biarkan la TUDM buat pemantauan depa... takkan semua nak publish dalam Sosmed... bab Menteri Pertahanan lembab sangat nak bagi kenyataan.... wei... bab Genting Highland punya kasino beroperasi pun dier tatau apa lagi mau tanya pasai pesawat pengintipan Israel ni....

Sudahlah #PMmengakuBodoh ... sure la takkan ader Menteri Kabinet yang lebih pandai dari #PMmengakuBodoh ni... tak logik sungguh la....



5 comments:

  1. Jangan under estimate intelligen zionis. Dia cuma perlu ruang amat tipis utk strike. Iran dah kena berkali2 dan masih tak berbalas...

    ReplyDelete
  2. yahudi tak kan serang negara ni
    kalau serang mesti ada pengkalan dari mana
    ynag terdekat

    kita punya intel kan hebat
    kalau diserang tukang blog bolih bantu pi
    balas balik

    Bulan haram dengan bulan haram, dan pada sesuatu yang patut dihormati, berlaku hukum kisas.
    Oleh sebab itu barang siapa yang menyerang kamu, maka seranglah ia, seimbang dengan serangannya terhadapmu.
    Bertakwalah kepada Allah dan ketahuilah, bahwa Allah beserta orang-orang yang bertakwa.

    Allah dah bagi tau kalau di serang serang balik
    bukan berkokok saja

    ReplyDelete
  3. kalau pembangang jadi Kerajaan dan Aljub jadi PM seperti yg sudah diketahui suma... Port Dickson akan jadi Pangkalan Tentera Laut USA seperti yng pengkalan Subic Bay Filipina dolu.

    Itu lah strategi kenapa AlJub pilih Parlimen PD.


    Kau org tunggguuu fakta ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah pengkalan us atau israel. Pesawat pengintip zionis berlegar 4 jam di ruang udara kita pun pejuang2 melayu islam diam seribu bahasa....

      Delete
    2. Kenapa beri kebenaran? Itu sebab orang kata muhyidin bodoh. Bukan dia saja, kerajaan PN bodoh - tu termasuk Bersatu, Pas dan Umno. Dan tidak ketinggalan, semua yg sokong bagai nak rak kerajaan gagal ini. Tergelak aku tengok penyokong kerajaan PN punya beri berbagai alasan nak justifikasi kebocoran sekuriti negara akibat kebodohan mrk.
      Serangan ganas israel ke atas gaza baru tamat. Runtuhan bangunan pun belum habis dibersihkan!! Bayangkan jika perkara ini berlaku semasa pemerintahan PH...lebai2 akan jadi sasau histeris, melayu anti PH akan meroyan hingga hilang akal!!

      Allah nak tunjuk. Sila buat iktibar, bertaubatlah.

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1