Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 May 2021

Mana Perginya Mereka Ini?

Bhai/DeeDee semua...

Mana perginya mereka ini semua... Hahaha... pelik gak... konon sembang macam dahsyat... tapi rupanya sekadar jaguh kampung ja... sesama bangsa ja berani... sesama bangsa jer boleh buat... sesana bangsa jer ilmu menjadi...

Hahahaha ... takkan taknak berjihad... 



8 comments:

  1. Mana satu pilihan kamu wahai bani Melayu.!?

    Kewajipan menyelamatkan Palestin -Presiden PAS

    ".. mereka yang tidak berjihad pada hakikatnya hanyalah membinasakan diri sendiri apabila.." Hadi Awang

    Dalam masa yang sama melantik anak nya Jawatan Kuasa Bertindak Palestin bersama NGO NGO Islam bantuan aman Palestine. Maka kuda tunggangan DAP melalui PKR, PAN dan PejWang menghentam wujud kroni dan nepotisma dalam menyalurkan bantuan.

    Dalam masa yang sama juga walaun Tun pun terkinja kinja riang bila Erdogan menelipon Tun atas keperihatinan bersama Palestine. Sedang kan rakyat tahu anak anak pemimpin mereka ada yang perjuangkan COMANGO, Pluralisma Agama, LGBT dan Gay.

    Yang mana satu pemimpin pilihan kamu wahai bani Melayu sekelian..!?

    Tengok corak serangan barua DAP dan abang nya PAP di Singapura masih sama iaitu kroni dan nepotisme. Sedangkan di Singapura kronik dengan kroni dan nepotisme keluarga Lee Kwan Yew dalam segenap bidang.

    Mereka inilah iaitu DAP dan PAP yang mengamalkan kroni dan nepotisma kronik dalam parti mereka sambil mengalihkan isu isu kroni dan nepotisme di dalam Parti DAP di Malaysia dan PAP di Singapura.

    Mereka akan menuduh bahawa kerajaan Malaysia mengamal kroni dan nepotisma. Rality nya parti DAP dan abang besarnya PAP pengamai kroni dan nepotisme yanh sangat kronik. Sayang pemimpin parti PKR, PAN dan PejWang sudah buta mata dan buta hati isu ini dalam relity sebenar.

    Melayu kena fahamkan isu yang dibawa oleh barua barua mereka disini. Semua isu yg dibawa mereka ada kepentingan DAP di sini dan abang mereka di Singapura di sana.

    Kesian barua melayu dalam PH semoga cahaya keinsafan akan menerangi hati hati gelap mereka suatu hari nanti.

    #melayujagamelayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringat zaman dulu akibat amanat orang tua ni, ada yang mati katak ditembak polis kat memali

      Delete
    2. Berjihad lawan zionis? Ha ha ha kena saman mco pun dah gelabah...

      Delete
    3. melayu kena faham pejuang sampul yang berjubah ni sama je macam Si Lahab dan Si Jahal. Berjubah macam nabi tapi perangai jahiliyah. Jangan lagi melayu tertipu dengan golongan agamawan mata duitan ni. Hudud dan RUU 355 dah dok sembunyi bawah ponggong mereka kah? Kesian melayu Padang merbuk dok tertipu dengan puak2 hipokrit ni!

      Nick.

      Delete
    4. Pasal hudud blom buat suma jahilliah... Anak cucu pejuang COMANGO Pluralisma Murtad LGBT Gay depa buat buat tak nnpak

      Delete
  2. mana ada dah/...tp ada lg kata nya cuma skrng Bangla n Nepal take over

    ReplyDelete
  3. Nak terbang jauh bro baru sampai Gaza nasib x baik Jin mampoih tengah Jln bongeng!

    ReplyDelete
  4. gomen negara negara islam dipegang olih puak
    ynag tak yakin ngan Allah
    mulut cakap Islam hati takut kpair

    nak menang kena berjuang bekorban
    Nabi Muhammad n para pengikut menang perang bukan duk saja
    gadai nyawa n harta untuk Islam

    yahudi serang hamas konon hakikatnay serang Islam
    tapi ramai tak terasa

    Sungguh Allah telah menolong kamu dalam peperangan Badar, padahal kamu adalah (ketika itu) orang-orang yang lemah.
    Karena itu bertakwalah kepada Allah, supaya kamu mensyukuri-Nya.

    1 bilion umat Islam macam buih
    6 juta yahudi seronok tengok penakutnya nwgara naegar Islam
    nak tolong suadara Islam di palstin

    ada negara sanggup bersekutu ngan yahudi
    sembunyi atau terangan

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1