Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 May 2021

Nak Jadi Samseng Sangat

Bhai/DeeDee semua...

Semalam tular satu video pendek berdurasi 1 minit 53 saat di Youtube yang menunjukkan satu kegiatan samseng yang dilakukan oleh Yusof Azmi dan rakan-rakannya yang membelasah seorang warga asing berbangsa Bangladesh disebuah kaki lima kawasan perniagaan.

Dan hari ni telah dapat berita yang PDRM telah amik tindakan menangkap semua pelaku termasuk ketuanya iaitu Yusof Azmi untuk tujuan siasatan dan tindakan lanjut.

Gua cukup bersetuju dengan tindakan PDRM nih... tak perlu tunggu ada laporan daripada rakyat atau mangsa... ader sahaja yang viral teruslah amik tindakan... Ini penting.. sebab kalu tak dibendung awal... maka ianya akan menjadi lebih kronik.

Samseng taik kucing macam Yusof Azmi nih tak boleh dibiarkan bermaharajalela sebab ianya akan menjadikan keadaan tidak terkawal. Mamat Yusof Azmi nih bukan sajer buat kerja gangster tapi juga kutip wang perlindungan...


5 comments:

  1. ni aku sokong....
    steady bro Yusuf azmi...
    c pasal2 kena panggil PDRM..

    ReplyDelete
  2. apa stended level agensi kalu mcm ni?? kalu setakat crita picisan yusuf azmi jer yg masuk blog,, kes besar mcm hamzah dgn igp yg melibatkan masalah dan halatuju negara kita, setiap hari ada jer benda gempak yg berlaku, tp tak kena highlight pulak kat blog ni,,
    tolong fokus pd isu yg lebih serius la bro,,

    ReplyDelete
  3. Si Hamid keluarkan kenyataan yang pelik dan jelik untuk menutup 'kegagalan' beliau untuk membawa pulang Jho Lo, sedangkan beliau sendiri telah memberi jaminan untuk membawa pulang Jho Lo?

    Link kat bawah ni haahh..

    https://www.astroawani.com/berita-malaysia/jho-low-didakwa-bedah-wajah-menyerupai-beruang-berjalan-macam-seladang-221747

    Jho Lo dan Nik Faisal memang tidak dapat dikesan atau ada kuasa politik yang menghalang dari mereka di bawa balik ke Malaysia untuk dibicarakan?

    Di mata orang Melayu Jho Low adalah pengkhianat dan menghancurkan negara. Mungkin di mata kaum Cina mereka mungkin menganggap Jho Low pejuang suci yang meruntuhkan kerajaan Melayu Islam.

    Ada kita kedengaran parti DAP seperti Lim Kit Siang, Guan Eng, Tony Pua, Chin Tong, Teresa dll, MCA mencemuh Jho Low..!?

    Yang terkinja kinja menjaja nama Jho Low ialah Tun Mahathir, PKR, PejWang dan PAN majoriti dari Melayu.


    ps: Orang Melayu harus faham betul betul isu ini. Musuh orang Melayu dan barua suruhan mereka sedang membatu api utk pecah belahkan orang Melayu. Biar Melayu selesai kan isu sesama Melayu. Kita Jaga Kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Punca skandal 1mdb ialah KETAMAKKAN tak terhingga MELAYU rosmah dan najib. Dan melayu2 lain dlm kerajaan umno/bn tak berani bersuara membantah. So jangan dok putar belit fakta demi politik sempit race and religion kamu!!!

      Delete
  4. Ramai orang2 teraniaya dia dah tolong bhai. Betoi ke dia ada kutip wang perlindungan macam 3 line? Bhai jangan sekarang meroyan macam sindrom polis pencen. Patut nya bhai amik tahu bahayanya vaksin kobid macam rakan2 blogger seluruh dunia dan sebilangan doktor2 di barat menentang penggunaannya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1