Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 May 2021

Mencari Perhatian

Bhai/DeeDee semua...

Satu penyakit mental yang agak kronik adalah "suka mencari perhatian" @ Attention Seeker.

Dan penyakit ini sebenarnya bukan sahaja kena pada artis yang bernama Noor Neelofa Mohd Noor tapi juga melibatkan seluruh anggota keluarganya .... Memang kronik aaa keluarga mereka nih...

Sampaikan berkali-kali membuat propa untuk mendapatkan perhatian dari warga internet dan Malaysia.

Payah nak betulkan kalu dah kena penyakit ini... adoilah...





5 comments:

  1. Stop buying and supporting dia punya product. Lama2 hilanglah ego dia ni agaknya

    ReplyDelete
  2. ini pung menarik perhatian jugak
    siasatan awal mendapati Ganapathy tidak pernah membuat aduan dipukul oleh pihak polis, sama ada kepada Majistret atau pegawai perubatan yang merawatnya.

    bukan semua keadaan orang tahanan ynag tahu hak nya sebagai tahanan

    tak ramai yang berani bagi tahu
    anwar ada berani bagi tahu dulu dipukul bila dibawa kat mahkamah

    kalau dah ada lebamlebam ditubuh
    tu mai kot mana pulak

    Wahai orang-orang yang beriman, jadilah kamu orang yang benar-benar penegak keadilan, menjadi saksi karena Allah biar pun terhadap dirimu sendiri atau ibu bapa dan kaum kerabatmu.

    ada kes terangan tahanan dipukul tapi polis terlibat terlepas
    kat dunya bolih buat sandiwara
    kat akhirat pasti lekat

    simati akan tuntut disana nanti
    kalau waris simati tak maaf di dunya ini satu balaaa

    ReplyDelete
  3. Boleh ke idak kita hantar dia dan keluarga dia semuanya ke pusat tahanan pesakit Covid dan biarkan aje dia kat situ sampai pandemik ni tamat. Hadir dalam masyarakat buat menyusahkan orang aje. Lahanat betul!

    Nick.

    ReplyDelete
  4. X pyh kompaun terus charge court je...!

    ReplyDelete
  5. Pembentangan bajet nnti elok umor persaraan di kaji balik, kjaan yg menyarankan supaya semua kena berkorban.

    Umur persaraan wajib perlu dikaji semula. Umur 60 sudah tidak efficient
    lagi. Dengan mengkaji semula umur persaraan wajib mrmberi peluang pada anak anak muda mengisi kekosongan jawatan. Negara perlu inovasi baru, imformatif baru selaras dng perkembangan kemajuan IT.

    Skg ada yg baru berumur 40 ada gaout, masalah buah pinggang, obesiti, darah tinggi stress dan masalah jantung.

    Semua pihak perlu berkorban. Pengangguran semakin bertambah kaji semula umur persaraan maka yang muda boleh mengisi kekosongan jawatan yang ditinggalkan oleh pesara pesara wajib.

    Wahai kerajaan Buat lah sesuatu jgn duduk tunggu dan lihat saja... buat lah sesuatu...!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1