Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 May 2021

Nak Tipu Pun Tak Beragak

Bhai/DeeDee semua...

Wee Ka Siong kata semua penerbangan masuk dari India beberapa hari ni adalah Penerbangan membawa kargo.... Huhuhu...

Kita tak nafikan ader yang mendarat tu adalah pesawat kargo... dan kita paham juga dalam keadaan penumpang tiada, pesawat biasa pun akan dijadikan pesawat kargo...  cumanya apa jenis kargo tue... dan kenapa pesawat tu mendarat di M Terminal...

M tu bermaksud Main Terminal.... mana ader pesawat kargo mendarat dan taxing kat Terminal Utama... buat apa nak menyusahkan diri ... sebab kalu kargo... baik terus kepada terminal lain untuk kargo sebab nak mudahkan semakan kastam dan masuk warehouse...

Agak-agak lar....  Nak tipu pun tak beragak... adoilah Wee Ka Siong ooi...

Hahaha



5 comments:

  1. Menteri ni ikut kata cif lebai, bohong wajib utk tegakkan kerajaan pengkhianat- melayu-isle........Pengkhianat mana ada yg jujur?

    ReplyDelete
  2. jaman menipu rakyat dah verlalu
    tak sedar lagi ka puak lahabau ni

    ini tak dengar ka mid bador kata

    Ingatlah malaikat Raqib dan Atid akan sentiasa berada di kiri dan kanan kita untuk mencatat segala amalan baik dan buruk yang menjadi bekalan kita yang akan dihisab di alam akhirat nanti," katanya

    pasai tak ingatlah ramai yang buat kerja jahat
    satu sebab lagi kalau dalam jabatan ada ketua suka lindung
    anggota ynag buat salah

    Allah perintah tegak keadilan bukan kedzoliman
    ada paham ka

    orang yang suka lindung orang buat jahat
    tak sedar ka akan terima azab dari Allah

    Apakah mereka mengira, bahwa Kami tidak mendengar rahasia dan bisikan-bisikan mereka?
    Sebenarnya (Kami mendengar), dan utusan-utusan (malaikat-malaikat) Kami selalu mencatat di sisi mereka.

    rakyat melihat jangan banyak bersilat
    nanti rakyat meluat

    ReplyDelete
  3. Pesan peguam Haniff Khatri - jawab dengan fakta, bukan spin... itu ayat hari pertama Tun jadi PM dlm kjaan PH.... aaiikkk dah panas montot baru nak belajar ayat tu yerrr.

    Tun dan anak cucu sekelian hari malang kau orang dah sampai..

    Bukan dendam tapi ini karma yg kau cipta hasil adu domba batu api u turn sana sini dan fitnah jijik kau

    #hahhtepokkk


    ps : pada Kaum Melayu sklian aku bagi peringat awas barua DAP@LeeKwanYew dlm PKR/PAN/PejWang sedang cuba laga laga kan orang Melayu. Jgn cepat emo. melatah stay tune..hokeyy..!!


    kikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu gasak sama melayu, ko nak tuduh DAP juga. Kemon la bro, terimalah hakikat melayu pun haprak....

      Delete
  4. Bhai...ayat "Nak komen kat sini kena ader telor sikit la bhai..." Jadi ramai yang komen kat sini nampak macam sikit pun tak ader telor habis ada apa?? Ada bijik?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1