Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 April 2012

Bodoh Nak Mampus

1. Hassan Ali (JATI) publish dier punya video.. Katernyer ader video orang mengaku murtad... tapi tak kasi orang semua sahkan ketulenan video tue.. sampaikan orang sumer tak tau bijik butirnyer... Kalu alasan keselamatan... err... kan ker Polis boleh bagi jaminan... dulu.. pasai isu keselamatan... ader wartawan yang ditahan ISA.. untuk keselamatan dier... jadi tentu takder masalah kalu Polis Malaysia nak buat benda yang samer... hahaha... Sebenornyer... video tue takder asas... kalu sohihler seperti yang ader member gua kasitau.... yang depa tue semua berlakon... habis la... habis la akidah depa.... sayonara... Hahaha... JATI... JATI...

2. Najib kata jangan tukar pemandu ditengah-tengah jalan... Hahaha... ini ayat mintak oksigen nih.. ini ayat mintak nyawa... ini ayat mintak selamat... hahaha... Nih nak bagitau kat Najib Razak... kalu pemandu bas tue giler babi ker... sawan babi ker... psiko ker... wajib la ditukar pemandu tue walaupun kat tengah hutan rimba sekalipon... macam citer Rombongan Cik Kiah Ke Sukan Komanwel dulu tue... kan dapat pemandu giler... sampai tercabut tayar bas dibuatnyer... hahahaha

3. Dolah kok Lanas buat lawak... betul-betul buat lawak... penat jer Muhyiddin Yassin buat kerja kotor pagi petang siang malam untuk tibai dan jatuhkan Najib Razak... satu pon dier tak iktiraf... yang lawaknyer.. dier iktiraf Khairy Jamaluddin dan Mukhriz Mahathir la pulak... Kesian kat Muhyiddin Yassin... orang UMNO pon tak pandang kerja buat dier... hahaha... merana meragan la Muhyiddin... macam mana nak jadi PM nih... hahaha... takkan kena buat harakiri kot... hahaha

4. Nazri Aziz yang punya anak botak tue nak sound SPRM ... hahaha lawak la... gua saspek dier sound SPRM pasai dier takmo SPRM kasi kacau kes anak botak dier yang belasah pengawal keselamatan itu hari... dier takmo SPRM siasat camana anak botak dier boleh ader kereta Porshe... Dier takmo SPRM ader kuasa siasat dan dakwa tanpa perlukan Peguam Negara... Ala.. Peguam Negara tue boleh dibeli... tak mahal pon... bagi sekupang dua pon Peguam Negara boleh amik... Inikan pulak Hakim... hahaha... Hakim pon dengor citernyer kecut telur biler kena sergak dengan Nazri Aziz ... hahaha

5. Wei... kat Pulau Pinang tue... masih ader ker Melayu... hahaha... apersal pulak yang bukan Melayu yang dok kecoh pasai nak selamatkan Melayu... Wei... bagi Melayu la sendirik yang hendel dier puinya masalah... Mamak-mamak semua jangan dok kacau daun... Jaga jer kedai emas dan kedai dalca lu orang sumer... Mamak-mamak sampai kiamat mana boleh jadi Melayu... Udah Mamak.... jadi Keling mungkin boleh la... tapi jadi Melayu... susah skit... Sebab Melayu nih kalu kat rumah ker kat mana-mana ker.. dier akan cakap Melayu... tapi Mamak... memang la kat luar lu dapat tengok depa cakap Melayu tapi telo India... tapi kalu kat rumah... sohih dan nyata... semua akan cakap Tamil... hahaha... wei... kalu dah kat rumah cakap Tamil... camana nak jadi Melayu wei... hahaha...

1 comment:

  1. Pemuda UMNO dan Puteri UMNO Pergerakan Bodoh Dan Tolol..Generasi Muda teraniaya dan terancam. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
    2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
    3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
    4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
    5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
    6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
    7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa


    Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



    Skandal NFC - Bukti Jelas Bahawa Wanita2 UMNO Bukan Ibu2 Yang 'berguna' kepada generasi baru..
    1~http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33143
    2~http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65624

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja