Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 July 2014

Biler Nenek Mengamuk Ala Aaron Aziz

Hahaha... Lawak siot.... Hahaha...

Mesti Nenek #CDM25 nih dah lama tak dapat servis... Tue yang meroyan tue...  Hahaha...

Agaknyer kalo kat tangan dier ader pisau Rambo... Mau dirodoknya perut Apek tue.... Aiyo..

Aaron Aziz mesti patut respek sama nenek #CDM25 nih...


Hahahahahaha .....

4 comments:

  1. x tau la...manusia ni cepat lupa diri bila Allah bagi sedikit kesenangan. Baru pejot bro dah sombong nak mampus. Gua pantang tengok org2 yg belagak bagus dgn kemewahan yg x setara mana tu..meluat

    ReplyDelete
  2. cdm25 ada masanya China Dan Malayu 2 x 5

    ReplyDelete
  3. Erectille de HardOn says: wow.. klaka gile.. tapi wa betul2 stim dengan CDM 25 tuh.. rasa macam nak bagi servis kaw2 punya....ha ha ha

    ReplyDelete
  4. CDM tu Cash Deposit Machine... wakaka

    Tengok gambar hitler tu gua macam terasa pulak. Nasib baik kereta peugeot gua kaler hitam... kih kih kih

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja