Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 July 2014

Karak Highway Jem

Bhai/DeeDee semua...

Selamat Hari Raya Aidilfitri... Hehehe... Kepada yang nak balik kekampung ... Bersedialah... 1.5 juta kenderaan akan bergerak atas jalan untuk balik raya...

Hahaha....


Maaf zahir dan batin kalo ader... Kalo takder maaf zahir jer la yer.... Hahaha

Gua ini fahun beraya di lokasi ....

"Kajang Pak Malau Kajang Berlipat, Kajang Saya Mengkuang Layu, Dagang Pak Malau Dagang Bertempat, Dagang Saya Menumpang Lalu"

Hahahaha...


7 comments:

  1. ramai orang berjaya sambut hari raya selepas puasa tapi sikit yang berjaya buang tobiat lama
    dalam bulan romadhon rajin pulak ke surau atau masjid lepas raya macam biasa malas pulak
    dah berpuluh kali romadhon masih macam dulu jugak
    romadhon akan datang belum tentu jumpa lagi
    sendiri jugak mau ingat

    ReplyDelete
  2. lokasi mana ni bro? MH17 ke MH370? ke mu dah gi palestin??

    ReplyDelete
  3. Salam,

    nie gambar yg terkini ke?esok nak balik kuantan,,aduhaiii pkul brape la sampi.

    Mila

    ReplyDelete
  4. Hari ini jumaat dan esok sabtu dijangka sesak,.,.ahad mungkin releks skit,.,.selamat menyambut hari raya,,, hati2 di jalan raya,,

    ReplyDelete
  5. ni gmbar kt area bukit berapit. kuala kgsar nak ke taiping. nukan karak

    ReplyDelete
  6. Salam Tuan. Moga mendapat keberkatan di bulan Ramadhan ini. Dan Selamat menyambut Aidilfitri nanti yea..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja