Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 July 2014

Serangan Di Pulau Mabul

Bhai/DeeDee...

Gua dimaklumkan oleh rakan-rakan yang masih lagi sedang berkhidmat dalam Agensi bahawa suspek yang terlibat dalam kes serangan di Pulau Mabul semalam aderlah warga tempatan yang bekerjasama dengan warga asing dari Filipina...

Nampaknyer isu ini tetap akan kekal menjadi satu barah yang susah nak dikawal hanya kerana banyak warga Filipina dan Indonesia yang berada di Sabah yang mempunyai MyKAD...

Tak kisah la ESSCOM buat macam mana sekali pon... Selagi mana isu MyKAD haramjadah nih tak selesai... Selagi itu lah... 

Payah aaaa...

Aper pon.... Salam takziah gua sekeluarga buat anggota yang mendapat kecelakaan tue... Al Fatihah

3 comments:

  1. akhirnya makan diri jugak
    bagi apa pun jika tanpa kawalan sudahnya akan bawa padah
    jenerasi kemudian tanggung akibatnya yang tukang bagi dah ada yang mati

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum my pren C++:

    Apa khabar bro... Selamat menunaikan perintah Allah dalam bulan ini.

    eerrr.... ESSCOM tu nama natang apa bro..., gua tengok natang tu takda kredibiliti utk jaga perairan Sabah. Lagipun Sabah tu siapa punya bro... Malaysia ke...???

    Adioosss... bro...

    ReplyDelete
  3. Bukan pasal myKad lah Bhai... pasal depa marah sangat ESSCOM, kawal ketat sangat...

    Cobol

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja