Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 July 2015

Lawak Walaun

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang ingat tak time sebelum raya itu hari ader viral satu foto gambar satu brader nih bawak 3 orang anak dier naik motor dari Sepang ke Pulau Pinang... Hahaha... Kalo lu orang ingat baguslah... Kalo tak ingat.. Pi mintak air basuh kaki ulama Al Marangi buat ubat lupa... Hahaha

Ader la satu walaun tue publish dalam media sosial dok kutuk kononnya brader nih la contoh bagaimana masyarakat Melayu ditekan dan tertindas di Pulau Pinang,,. Hahaha... Dier gebang pasai kezaliman DAP kepada rakyat... Hahaha...  Siap citer yang Lim Guan Eng dok gilee beli keter mewah untuk kegunaan Ketua Menteri.... Hahaha

Siap canang baek punya.... Hahaha... Ngutuk DAP kononnya zalim kepada rakyat dan bangsa Melayu... Hahaha

Walhal... Walhal pimpinan PAS pon buat kerja yang samer gak... Perangai tak boleh pakai... Mamat nih mesti sure buat-buat lupa punya.... Pasai Kerajaan Negeri pimpinan PAS di Kelantan jugak zalim dan khianat kepada rakyat negerinya...

Mangsa banjir 2014 ramai lagi masih lepak dan beraya dalam khemah plastik... Tapi TMB Kelamtan sipa naik kereta mewah lagi... Range Rover Evoque lagi.... Hahaha ... Aper daaa.. Tak boleh pakai gak.... Hampeh...

Salah orang laju ja nampak.., salah sendiri buat-buat tak nampak... Hampeh...


5 comments:

  1. Siapa yang mengawal harga tambang pengangkutan awam? DAP Penang ye? Bukan Pak Arab Botak Atas ke?

    ReplyDelete
  2. mana umno kata nak tolong melayu.kalau umno betul betul tolomg melayu rasanya tak ada benda benda macam ni.fikir fikir kanlah

    ReplyDelete
  3. Politik kepartian boleh menjadi begitu hodoh jika cagaran untuk kemenangan sesebuah kumpulan itu adalah rumahtangga.
    Mufti Perlis, Datuk Seri Dr Mohd Asri Zainul Abidin berkata, berpolitik sepatutnya dibangunkan untuk membina masyarakat dan negara yang lebih baik.Itu kata Mufti

    TAPI KATA AKU apa ke jadah parti yg mengaku Islam tapi kaedah ini diamalkan, kaedah Cai digunakan............PAS memalukan agama Islam sama dgn pemimpin cai mereka yg suka membarua, tololkan dan jebonkan Jemaah. MACAM NI KA PAS YG DIKATA PARTI ISLAM. Jujur kata ini parti memalukan agama bertopeng agama. Yg di Penang bila nak letak jawatan. Kata dah putus tapi masih kemaruk elaun dlm kerajaan DAP. Semua ini kerana nak bayar bil letrik, bil kereta dan bil HP kan....Mana maruah dan mana telur.

    Duvid2

    ReplyDelete
  4. C++
    Gua cadangkan aar....walaun & the boss yg dapat projek GELAP untong JOTA-JOTA .....buatlah sikit kerja suci ek....belikan mamat tu kete sekeng heng .....tak syak lagi keje projek GELAP untong JOTA-JOTA tu Allah HALALkan..........KhaaaaaaaaaaaaaakTuuuuuuiiiii !!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Kalau kita perhatikan selalunya orang yang memberi komen ni mempunyai sifat perkauman, otak cetek sebab itu tidak selidik dan yang nyata sekali memang bodoh dan bingai tidak boleh diajar. Mereka ni nama sahaja rakyat Malaysia tetapi tidak tahu bagaimana peraturan dalam negeri ini. Ada raja, ada parlimen dan yang penting ada perlembagaan. Manusia yang bangang-bangang inilah menyebabkan rakyat jadi susah sebab yang bangang-bangang ini tidak tahu yang mana betul dan yang mana salah. Kalau pemimpin pujaan dia buat apa pun tetap disokong walau pun perkara itu salah. Yang hairannya orang yang kaki surau dan masjid pun sama!!! Harap-harap spesis ini tak ramailah lagi cepat pupus lagi bagus!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja