Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 July 2015

Makin Meroyanlah Roslan SMS.

Bhai/DeeDee semua...

Artikel nih pendek je... Sekadar nak mengingatkan Roslan SMS .... Supaya beragak-agaklah kalu nak tulis dalam blog atau fesbuk tue... Sebab fakta dan point lu banyak sangat lari dan melalut... Hahaha

Kalu nak mengejast cerita pon pastikan cerita tue tak ramai yang tahu... Jangan nak sembang benda yang semua orang tau... Naya nanti kena... Hahaha...

Cukup-cukup la tue nak membodek... Lu ingat dengan cara bodekan lu tue orang nak kasik peluang lu naik balik ke jawatan lama lu ka? Hahaha... Duduk la diam-diam sama Hassan Ali dan Nasharuddin Mat Isa.... Hahaha

6 comments:

  1. ha ha ha,aku selalu komen kat blog roslan sms ni,dulu dia ni asistan hasan ali....lepas tu dah kena lingkup,dah merempat le tu...aku komen selalu kutuk dia....tapi komen aku dia tak pernah release....dia tu pada aku ada le barua

    ReplyDelete
  2. biar la mangkuk tu nak bodek pas... mau cali makan makan maaa... hihihiiiiiiii...

    ReplyDelete
  3. biasala...org klu dh terpesona xkan peduli apa org lain pesan...silap2 yg pesan plak kene taiow

    ReplyDelete
  4. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
    1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
    2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
    3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
    4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
    5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
    6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
    7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
    8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
    9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
    10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
    11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
    12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
    13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
    14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
    dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

    ReplyDelete
  5. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
    1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda? (Tak ada bukti pun..)
    2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb? (Kenapa sultan tak pilih dia..)
    3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb? (PAS berhak ke sultan yg berhak..)
    4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha.. (DAP guna duit poket sendiri ke bayar gaji.. ingatkan guna duit rakyat.. GHB pulak bila nak letak jawatan..)
    5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro? (Doa umum macam doa ke umno jgk la..)
    6. ahli mengeboo pemimpin2 pro? (Benar kerana masih tak mahu keluar PAS wpun dah isytihar parti baru..)
    7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro? (Tak de bukti tuh..)
    8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji? (Sdg diusahakan..)
    9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang.. (Salah ke gelaran2 tu kerana apa yg dah berlaku skrg mmg hasil kerja diaorg..)
    10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor? (Tak.. nape..)
    11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat? (Nape di sgor pun DAP byr gaji jgk ke..)
    12. dia selalu ponteng sidang parlimen? (LGE x pernah ponteng ke..)
    13. dia mencanangkan hudud Allaha swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng? (Itu baru permulaan dan akan dibuat peringkat demi peringkat.. x perlu gopoh..)
    14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai.. (Ikut kata asmawi muni tidak langgar peraturan kempen.. so x de isu..)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja