Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 July 2015

Jangan Pandang Lekeh...

Bhai/DeeDee semua...

Sori aaa... lama tak menulis di blog ini... Hahaha... sibuk melayan media sosial la yang menyebabkan gua miss ini blog.... Hahaha... Cuma jangan riso...  gua akan kembali diarena blog nih dengan lebih mengancam... Hahaha

Cuma gua nak hintkan sesuatu jer....

Tolong aaa... jangan pandang lekeh...  Jangan pandang lekeh kepada kuasa majoriti dan non-partisan.... Hahaha... nanti terkojol nanti baru la tau... Hahaha... masa tue perkataan padan muka dan tak larat la nak hadap.... Hahaha...

Kitorang sumer tengok dan tengok ja... so tunggu masa kitorang akan gerak... masa tue ader yang kain lilitan dok terpaksa guna untuk bersihkan cirit birit kot.... Hahaha... masa tue baru la ader orang akan menangis tak berair mata... Masa tue la baru ader orang tue nak ingat kawan .... Hahaha...

Sombong la sangat....  Hahaha

4 comments:

  1. Suspen ni. Update la bnyk2.

    ReplyDelete
  2. Masa tu laa yg aku tuggu2 klu ada lobai sorban yg dah songlap jutta2 digari & dbawa maaaaasuk PENJARA krn kes2 FITNAH & rrasuah!

    InsyaAllah..

    ReplyDelete
  3. Masa tu laa yg aku tuggu2 klu ada lobai sorban yg dah songlap jutta2 digari & dbawa maaaaasuk PENJARA krn kes2 FITNAH & rrasuah!

    InsyaAllah..

    ReplyDelete
  4. Kenapa nk buang masa nk ugut2.. kata nk lawan umno.. ke masih x puashati dah tewas..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja