Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

29 September 2021

Belanja Sakan

Bhai/DeeDee semua...

Ader berlonggok Lobai PAS dalam Kabinet dan Kerajaan pon taraguna.. kalu kebejatan dan salahlaku serta amalan songlap dalam Kerajaan tetap berlaku... Ini serupa ader patung dewa tapi tak buat apa...  bangang nak mampos..... sampai Kerajaan Ismail Sabri nih belanja sakan buat buku RMK12 sampai abis RM2 bilion pun tak berani nak bantah atau bising...

Adoilah... betul-betul tunggul ja... tabley berguna walau sekupang...

Jahanam Malaysia kalu macam ni... jahanam kalu dibiarkan PAS yang tercokoh dalam Kerajaan tapi tak boleh nak buat apa membantah kebejatan dan salahlaku nih... Ntah-ntah sama sajer PAS bersekongkol dan terlibat sama naik mencekau dana rakyat nih...

Adoilah..



No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1