Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

08 September 2021

RUU355 - Tak Lari Gunung Di Kejar

Bhai/DeeDee semua...

Sebelum ada kuasa... bukan main sembang hebat dan kasar tentang RUU355... sampaikan mana-mana orang yang bertanya proses dan sebagainya dianggap kafir dan kalu mati mayat boleh ditanam di jirat.... Pergh... sembang masa tu hebat... bab kafir dan sesat bermain di mulut jar...

Tak sempat cerah bak kata orang lama aaa...

La nih... bila dah ader kuasa... biler dah berjawatan... biler dah jadi sebahagian dari Kerajaan Persekutuan... langsung tak berdetik... langsung tak terkutik semua tue.... senyap sunyi... bukan kata masa singkat sangat baru berapa hari dapat kuasa.... walhal yang selama 17 bulan sebelum nih nak kira macam mana???

Dalam aturcara mesyuarat sesi pertama penggal keempat sidang Parlimen ke 14 pun masih takder dimasukkan agenda pembentangan RUU355.... takkan la kot tak sempat... yang mintak tangguh pon bukan orang lain.... sendiri nak bentang dan sendiri nak tangguh..... hahaha.... dalam hari yang sama masa tue...

Hahaha...

Layan jer la lawak bangang nih semua... Hahaha






1 comment:

  1. manamana orang islam ynag Allah bagi kuasa
    tak mau jalankan hji
    memnag cilaka la nanti disana
    tak kira dari pati mana pung

    hidup tak mau ikut Allah n Rosul pasti ikut iblis

    Hanya kepada Engkaulah kami menyembah dan hanya kepada Engkaulah kami mohon pertolongan
    Tunjukilah kami jalan yang lurus,
    jalan orang-orang yang telah Engkau anugerahkan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat.

    ali ali solat ini ynag diminta tapi luar solat
    tak ikut jalan lurus ynag Allah tunjuk
    apa punay sial la puak puak ni

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1