Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

12 September 2021

Bukan Sekadar Pulau Batu Karang

Bhai/DeeDee semua...

Isu Pulau Batu Puteh @ Pedra Branca bukanlah sekadar satu isu berkaitan dengan sebuah pulau batu karang yang tidak berpenghuni.... Tapi sebenarnya ianya adalah satu isu yang lebih besar...

Isu yang sebenarnya adalah garis sempadan laut bagi Malaysia dan Singapura.... Disebabkan terlepasnya Pulau Batu Puteh ini ketangan Singapura.... maka dengannya kita telah hilang beberapa kilometer sempadan laut negara ini....

Ini bukan sahaja mengurangkan garis sempadang Negara.... tapi mengakibatkan kecilnya kawasan kedaulatan perairan Malaysia itu sendiri.... maka secara tidak langsung tindakan menyerahkan Pulau Batu Puteh @ Pedra Branca adalah satu bentuk pengkhianatan terhadap negara...

Argentina sanggup berperang dengan Britain hanya sebab sebuah pulau... iaitu Kepulauan Falkland..... tapi kita Malaysia macam tak kisah ja sebuah pulau hilang...

Huhuhu... adoilah...



3 comments:

  1. bnayak pemimpin gila duit
    dari gila pertahankan ugama bangsa n negara
    ngan singa4 pun takuttt
    hang tuah hanya dongengan

    ReplyDelete
  2. Akhir nyawa Orang tua celaka tu seorang pengkhianat

    ReplyDelete
  3. Win2 situation kata rais yatim..
    Win2 pala bana dia..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1