Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

29 September 2021

Renovate Seri Perdana Bukan Berharga RM30 Juta Tapi ...

Bhai/DeeDee semua...

Sebelum ini kita dimaklumkan bahawa kos ubahsuai (renovate) Seri Perdana adalah RM30 juta... kita dah melenting marah bila mana kos itu sampai cecah RM30 juta.... 

Rupanya...

Kos renovate Seri Perdana bukan berharga RM30 juta tapi ianya adalah bernilai RM38.5 juta... Hahaha ... dan ianya diluluskan oleh Kerajaan Perikatan Nasional pada Mac 2021.... Siapa Perdana Menteri masa tu?? Hahaha ... dan siapa Menteri Kanan Keselamatan yang juga berada dalam Kabinet semasa ianya diluluskan....

Hahaha....

Ntah berapa banyak lagi pembaziran yang telah dan akan dibuat .... tak tahu lah kita...



2 comments:

  1. sekor lagi telepas lama lama semau ekor bebas

    seronok depa rakyat papa
    Syed Saddiq yang pernah berkhidmat sebagai menteri belia dan sukan berkata seorang ahli kabinet dibayar RM50,000 sebulan.

    Selain itu, seorang menteri juga mendapat rumah mewah di Putrajaya, sebuah kereta, pemandu, plat kenderaan bernilai ratusan ribu jika dijual, lesen import (AP) untuk membawa masuk kereta mewah ke dalam negara, dan sebidang tanah di Putrajaya.
    Dia mengatakan menteri juga boleh menuntut perbelanjaan makan, dan elaun cuti.

    ada lagi tu bayaran lain

    ReplyDelete
  2. Tun mme kebal nak lingkup kan Perti PejWang serang jer boboi tue...

    Bapa Borek Anak Rintik.. Jangan beri muka lagi hantam sampai jadi..

    Seperti Bapanya.. Lidah Bercabang Cabang Bila Bercakap..

    Seperti biasa dan klise

    Mula… Saya Tak Tahu.

    Kemudian… Ohhh Itu Untuk Tujuan Penyelidikan Kanser…

    Murahnya Hati Boboy Anak Atok Ni.. Orang Kedah Nak Makan Pun Tak Cukup..

    Dia Derma RM13 Juta Untuk Syarikat Di Kanada…

    Tunggu Esok Apa Pula Jawapan Dia….

    #serangsampaijadi

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1