Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

07 September 2021

Voter Sentiment Ratio - VSR (3.0) - 1/9/2021

Bhai/DeeDee semua...

Nothing much to say... just tengok, baca dan layan Voter Sentiment Ratio (VSR) nih.... kuat atau tidak ... dan berjaya atau tidak kita tengok jer la...

Suka tak suka ini realiti... Lambat bertindak ... PRU15 kira mampos.... Hahaha
Data ada, analisis ada, laporan ada, kajian ada.... adaptasi??? hahaha



2 comments:

  1. manusia suka ramal n rasa hebat jika betoi
    sapa ada kuasa pun sama jugak
    tak da barokah

    hukum Allah di rendahkan ngan hukum rekaan manusia

    Dan sesungguhnya iblis telah dapat membuktikan kebenaran sangkaannya terhadap mereka lalu mereka mengikutinya,
    kecuali sebahagian orang-orang yang beriman.

    ReplyDelete
  2. Sama sendiri saling menjatuhksn yg kena buang kerja byk mne tu semua zaman bersatu umngok pas jd gomen...sentiment dan passion tang mne tu bro sapa lu pye respondents??

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1