Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 October 2014

Rahsia Hadi Awang Ponteng Sesi Parlimen Terbongkar

Bhai/DeeDee...

Hadi Awang adalah satu pemimpin berlevel antarabangsa... Kalo mengikut Nik Abduh... Ader pengaruh luar yang cuba menghalang Hadi Awang... Malah ada pihak memang cuba menggagalkan misi Hadi Awang... Ini kerana Hadi Awanglah satu-satunya pemimpin utama dunia yang menggerakkan Islam menjadi peneraju.

Jadi... 

Rupanya ketidakhadiran @ ponteng Hadi Awang pada sesi Pembentangan Bajet Sesi Parlimen 2014 adalah kerana sebab-sebab keselamatan.

Ini kerana Hadi Awang mendapat ancaman daripada pihak luar terutamanya dari MOSSAD dan CIA. 

Oleh yang demikian, harap ketidakhadiran Hadi Awang waktu Pembentangan Bajet pada sesi Parlimen kali ini tidaklah menjadi satu tandatanya kepada semua rakyat Malaysia. Ini kerana keselamatan Hadi Awang amatlah  tergugat dan pasukan keselamatan Malaysia tidak mampu untuk melindunginya.

Harap maklum...


# HAHAHAHAHA.... Lawak siot..... 

Agensi Keselamatan Malaysia termasuk anggota Cawangan Khas tak mampu nak jaga keselamatan Hadi Awang la bhai... Hanya samseng Rusila ja yang boleh jaga keselamatan Hadi Awang... Terutamanya Abang Long Fadil (samseng beriman topi sudu) tue.... HAHAHA

8 comments:

  1. Main judi tu haram....minum arak tu haram.... makan gaji buta tu tak haram kut? aaaauuuuuuuuuuuuuuu...

    ReplyDelete
  2. Jangan dok ikut kata nik abduh tuuuuuu..........dulu ada pepatah orang tua tua, katanya: jika bapa tu tok iman kat kampung,belum tentu si anak tu akan jadi iman jugakkkkkk........mungkin jadi samseng facebook ( kahkahkah ).......bukan bapak borek anak rintik ni.....naik meluak aku....

    ReplyDelete
  3. nik abduh bila ditengok2 ditelek2.... harapkan pagar.. pagar makan padi... sbb mulut dia habis nama pas rosak binasa

    ReplyDelete
  4. nik abduh n geng lah agen luar itu. dia masuk PAS utk huru harakan PAS.

    mula2 golongan profesional mesti dipinggirkan dgn mcm2 gelaran gila.

    kemudian di tuduh ada jin nk jatuhkan hj hadi dan ulamak.

    makanya nik beduh nk bagitau dia n geng 'ulamak' muda PAS sangat patut mengantikan ulamak tua renta mcm hj hadi.

    kenapalah agen luar sgt lembab nk jatuhkan hj hadi setelah beliau dihujung perjuangan? dah nk pencen baru nk jatuhkan. tak perlu.

    kalau hj hadi nk dijatuhkan kerana berada dlm PR , bermakna PR itulah yg ditakuti agen luar, sebb hj hadi jadi kuat kerana PR. PAS diterima bukan islam kerana masuk PR.

    jika PAS sendiri takde agen, malah agen insuran pun tk minat.

    makanya agen luar hasut PAS dan hj hadi join umno. supaya hj hadi dan PAS jadi neutral.

    makanya agenda UG itulah agenda yahudi dan agen luar.

    umno kawan APCO. PAS nk join umno. maka APCO sudah jadi adik tiri PAS lah.

    bukankah isu APCO didedah oleh anwar? sudah tentu yahudi marah anwar.

    ReplyDelete
  5. nik abduh, tantawi velffire, din ayam ni antara ulalamak muda zaman melelehnium yg menjadi bisnesman bentuk baru iaitu jual hadis dan ayat quran guna ayaq lioq...

    ReplyDelete
  6. yang dalam pun macam ejen luar melambak
    apa pun akhirnya Islam tetap menang hidup berjuang untuk Islam sebelum dimatikan
    menang tak semestinya masa kita masih hidup

    ReplyDelete
  7. lu worang LANYAK si abduh

    lu worang TIBAI siAYAM peransang

    lu worang HANTAM itu siFTNAH pilkuda..aka BARUA!

    Tapi..
    tapi lu worang buta ka?

    Apasal kasi MUKA kpd itu morshiiittol...dia juga WAJIB di'SONTOT' bro..
    dia sudah istiharkan seNAKHODA dgn pmFITNAH yg'AULA-BARUA!!
    dia sudah buta bahallol tolol trhadap DOSA FITNAH
    seolah dia juga menyokong FITNAH!!!?

    Adakah lagi dosa yg lebih besar drp FITNAH?????????

    dah TAK perlu lg bertanya kpd morshiittol apa itu dosa FITNAH...krn dia pon sudah BELAYAR sama seNAKHODA dgn bapakFITNAH menuju syurga loka-BARUA!!!!!!!?

    hello bro,,
    klu tengok sepohon POKOK yg dah nak roboh,,jgn GOBLOK asyik KUTUK dahan2 & ranting shj.. eloklah kita FOKUS kpd itu AKAR TUNJANGnya...dan AKAR TUNJANG ddlm PAS adalah morshiittol nya itu laa bro....baru betoool!!?

    Coba jwb soalan ini..
    Siapakah yg mnjd NAKHODA kpd morshiitttol yg fakeh itu?
    A) pmFITNAH bahallol pilkuda kat TV3
    B) pmFITNAH broker,,beli,,n BARUA!
    C) menantu pmFITNAH itu dpt ESOS 500,000
    D) siAYAM adalah menantu pmFITNAH yg ada 7siri BMW
    E) semua ABCD yg ada kaitan dgn FITNAH2 itu

    semoga kita SENTIASA dpt melihat PUNCA PUNCA PUNCA aka AKAR TUNJANG nya!


    ReplyDelete
  8. CIA? Kah kah kah kah kah kah!
    Hebat Tuan Presideng kite.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja