Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 October 2014

Ostad Sampul VS Golongan Mustad'afin

Bhai/DeeDee semua...

Ostad Sampul dok menjalar kesana sini dengan kereta mewah... GOLF GTI, MINI COOPER, BIMMER... Ostad Sampul keluar masuk masjid dan surau serta pentas dengan sampul tebal... Ostad Sampul makan pon disponsor dan dijamu mewah.... Ostad Sampul ada yang dapat sponsor itu ini.. Ostad Sampul ada yang dapat sponsor rumah dan kereta.... Ostad Sampul ader berceramah sana sini hanya ditempat yang sampulnya tebal.... Ostad Sampul hidupnya hebat... bajunya ader klas.... kasutnya ader klas... celananya ader klas... malah ada dijemput sana sini menjadi DUTA yang sampulnya juga tebal......

Golongan Mustad'afin hidup melarat sana sini.... ditindas dan ditekan.... Golongan Mustad'afin hidupnya kais pagi belum tentu makan pagi dan kais malam belum tentu makan malam..... Golongan Mustad'afin belum tentu bergemercheng duit besi dalam poket... Golongan Mustad'afin banyak yang cuma ader debu dalam kocek.... Golongan Mustad'afin tiada siapa nak sponsor atau jamu makan minum melainkan hanya sebulan dalam bulan Ramadhan... itu pon kalu ader yang ingat dan perasan.... Golongan Mustad'afin tidurnya dijalanan bertilamkan rumput dan simen .... berpangkinkan bangku simen atau kayu milik PBT... Golongan Mustad'afin hanya mampu mengimpikan rumah dan kereta.... hanya dalam mimpi.... Golongan Mustad'afin bajunya chompang champing hasil ehsan warga marhaen dan golongan pertengahan.... kasut nya sebelah kanan lain sebelah kiri lain... warna pon ader yang tak sama... celananya cuma ada-ada sajer..... namun masih ada harga diri tidak mahu meminta-minta... walaupun sekadar ESOS atau PINK FORM...

Anehnya....

Ostad Sampul seakan tidak nampak akan kelibat golongan Mustad'afin....  Jengah pun tidak.... bertanya khabar pun tidak..... Mencemar duli apertah lagi....  Walaupun mulut Ostad Sampul selalu berceloteh pasai cerita golongan mustad'afin.... tapi realitinya seakan tiada erti...

Jawablah kamu wahai Ostad Sampul diakhirat kelak.... depan Allah Azza Wajalla.... sediakanlah jawapan kamu... sediakanlah alasan kamu.... .... sebab yang rapat dan membantu golongan Mustad'afin aderlah warga Sosialis yang asyik dikafirkan oleh Ostad Sampul..... Sosialis lebih dekat dengan denyut nadi golongan Mustad'afin........ Ostad Sampul leka kumpul sampul tebal dan bini ramai.... Sunnah Nabi katanya.....

Walhal membantu dan cakna golongan Mustad'afin itulah sunnah Nabi yang paling "numero uno"

AllahuAkbar .... AllahuAkbar .... AllahuAkbar ...

6 comments:

  1. bila lu sebut kais pagi makan pagi, kais petang makan petang, teringat aku kat SEORANG AYAM. bila dia kais pagi, terpancut saham esos beribu2, bila kais petang pula, terpacul bmw 7 series.

    tp mesti ingat juga. ada yang kais sana sini tapi tak makan juga.

    ReplyDelete
  2. ramai yg tolol bahallol toyol tak fakan aham2..

    AYAM punya kais kat Damansara dpt masuk perangsang..
    kais2 punya kais kat peransang keluar ESOS
    main kais2 AYAM jer 7siris dpt mcm kacang

    itu baru level AYAM tuh..
    klu level KUDA apa macam?
    klu KUDA kais2 phill Kuddha kat tv3 brp habuan??

    Woi! harga KUDA juta2 woi!
    lg klu jd KUDA tambatan..
    lg klu KUDA ada sarban!?

    mamposs idup balik, TOYOL walaq tak akan faham!

    ReplyDelete
  3. kahkahkah macam sliper jepun buruk kasi sudaa ! ABU !

    ReplyDelete
  4. kalau dah kenai ustad sampoi bila ada bagi ceramah sila beredar jangan tunggu lagi

    ReplyDelete
  5. Itulah,mcm member Iran aku, dia pelik, duk kutuk2 shiah dll, tp kat sana wanita wajib menutup aurat, tp kat sini isteri pemimpin sendiri pun tak tutup aurat inikan pulak rakyatnya. Sama-sama cermin diri, ustaz sampul ni dah tak laku cakapnya lagi da. Jangan sampai ramai muslim tapi Islam hilang, tak boleh dibuat contoh langsung.

    ReplyDelete
  6. rocky the great brown flesh vibrator says: huwaaaaaa..... seedy nya.. lu cakap pasal gua bro tapi gua ta' tao lu prihatin sama mustad'afin macam gua atau lu guna org macam gua mao sindir ostad2 sampol.. huwaaaaa... tapi wa cakap lu mustad'afin majority tao mao makan je tapi bila khatib da laong iqamat, pakat bla carik puting surya dalam tong sampah.. waa wa waaa gua seedy nih.. sikalang gua mao carik ketum laa kasi buang rasa sedey nih

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja