Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 October 2014

Siasat Zahid Hamidi? Biar Betul ....

Bhai/DeeDee semua....

Hehehe...... takder aper yang lawak minggu nih melainkan benda nih....

Zahid Hamidi akan dirakam kenyataannya

Hahahaha


Sori la.... bukan gua nak gelakkan PDRM ... tetapi macam biasa la.... susah rakyat marhaen nih nak percaya PDRM dapat soalsiasat dan rakam kenyataan VVIP nih secara telus tanpa ader tekanan... Samer gak kalu nak siasat kerabat diraja yang buat kerja jenayah.... susah wei....

Sebab tue la gua terpaksa nak kena gelak jugak.... sori aaa Tuan KPN....

6 comments:

  1. Tak payah lah nak berlakun......rakyat semua dah tau...!!

    ReplyDelete
  2. rocky the unused dick says: wa slalu ala siasat itu latok-latok ngangkong punyia maa.. mao tao itu latok ngangkong ada butui punya ka tipu punya; mao angkat nombot mana ada bagi kayu goncang2 lalam tin? haiyaaa lancau suwey cong ceng cong ceng

    ReplyDelete
  3. nasib baik hukum hudud belum dilaksanakan. kalau tidak bgmana nak auta kpd non-muslim bahawa ada segolongan org islam KEBAL drpd dihukum dibawah hukum hudud!

    ReplyDelete
  4. Cakap boleh...bukan bayar pun....bepuluh ribu kena bayar gaji...
    buat takder.....tunggulah bila dah pencen nanti baru berkokok...taji pun dah tumpul..

    ReplyDelete
  5. ni lebih dari award bole dapat ! ABU !

    ReplyDelete
  6. kat dunya apa saja bole ngelat diakhirat tekulat kulat

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja