Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 October 2014

Raya Haji Pun Main Mercun Ka?

Bhai/DeeDee semua...

Raya Haji adalah Raya Korban... Jadi mesti ader yang akan terkorban punya... Dan disebabkan setiap kali raya ader ramai yang giler main mercun bola... Maka kali nih Raya Haji pon tak terkecuali...

Tue yang ader yang terbaling mercun bola kat PUB/DISCO kat Bukit Bintang tue.... Hahaha

Galak sangat main mercun bola... Hahaha....  Agaknyer ini semua pasai nak sambut skali ngan Octoberfest kot... Baru la gempak... Aper klass la main mercun bola jer.. Skali-skala cuba la main bom tangan.... Baru la shrapnel tue boleh terbang sana sini...

Gua rasa ini semua bahana sebab masa kat skolah ader acara sukan "lempar peluru"... Tue yang terbawak-bawak main sampai besor... La nih main mercun bola skala besor... Nak main C4 susah la skit... sebab geng Rosmah dah bolot semua....

Hahaha....

Gua saspek ini semua kerja ISMA/PERKASA/JATI ... Pasai diorang la yang paling kuat sangat serang dan tibai PUB/DISCO/KARAOKE nih.... Hahaha

Cuba la geng Cawangan D cek dan siasat Zulkifli Nordin atau Ibrahim Ali.... Hahahaha

3 comments:

  1. kah kah kah hasutan punya akta ni ! ABU !

    ReplyDelete
  2. rocky the unused dick says: ha ha ha ha lu memang klaka brader.. yang best nya diaorg maen "mercun" sehari lepas bos CID Bkt aman Dato Acryl jadik bos Perak. Ade ape2 cerita ke weh pasai Dato Nordin neh?

    ReplyDelete
  3. (Apakah kamu hai orang musyrik yang lebih beruntung) ataukah orang yang beribadah di waktu-waktu malam dengan sujud dan berdiri, sedang ia takut kepada (azab) akhirat dan mengharapkan rahmat Tuhannya? Katakanlah: "Adakah sama orang-orang yang mengetahui dengan orang-orang yang tidak mengetahui?" Sesungguhnya orang yang berakallah yang dapat menerima pelajaran.

    Allah-lah yang menjadikan malam untuk kamu supaya kamu beristirahat padanya; dan menjadikan siang terang benderang. Sesungguhnya Allah benar-benar mempunyai karunia yang dilimpahkan atas manusia, akan tetapi kebanyakan manusia tidak bersyukur.

    tak da apa nak jadi gempa' pun la ni semua bole jadi
    hanya minta pada Allah supaya lindungi kita dari perbuatan puak dzolim
    kalau hidup tak peduli panduan dari agama Islam semua depa balun

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja