Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 October 2014

Aper Cer Ostad?

Aiyo....

Dua hari gua tak online.... Sibuk ngan urusan duniawi.. Macam-macam citer gua dengar.... Haiya.... Citer pasai pentaksub Mazhab pon tak abis lagie ... Sudah ditambah ngan citer Ostad la plak.... Aiyo...

Aper cer Ostad?

Kalo pon video tue tulen... Aper masalahnya kalo kedua-dua pelaku tue suami isteri... Halal bagi mereka la...

Bagi SUARATV yang publish video tue paling awal dalam YouTube tue.... Lu buat jadah aper nih.... Sengaja mengaibkan orang ka? 

Lain la kalo itu video Rais Yatim punya skandal amah dulu... Logik la skit kalo nak publish pon... Ini video laki bini... Aper salahnyer diorang nak bersama laki bini... Bukannya maksiat pon...

Yang buat kerja bodoh pi publish dalam Internet tue buat aper... Bangang nak mampus la SUARATV nih... Cuba kalo satu hari nanti aib ini berbalik kena pada admin SUARATV... Baru padan muka dier.... Hahaha

Walaupon gua ader sikit tarak ngam ngan puak-puak Ostad Sampul nih... Ini tidak bermakna gua bersetuju ngan tindakan SUARATV publishkan video sesi intimate Ostad tue laki bini... Ini kerja mengarut...  Gua tak ngam bab hukum dan hujjah... Bukan pasai benda bangang macam nih...

Tindakan SUARATV nih lebih hina dari program "I Want To Touch A Dog" yang dikatakan menghina Islam, Ulama dan para Sultan nih seperti yang dikatakan oleh si mengarut Nooh Gadoot tue...

Hahaha... So... Aper cer Ostad???

4 comments:

  1. suami isteri atau bukan, tujuan video utk membuka aib org.

    video itu telah mendedahkan aurat isteri org dan ini adalah mencabul kehormatan dan berdosa besar.

    menzalimi maruah seorg ustaz yg baik, jaga2 nnti bala sedang menunggu org fasik yg jahat itu.

    ReplyDelete
  2. ada manusia cukup seronok buat keja yang sia sia
    ini manusia mungkin jenis tak ikut mana mana mazhab kut sebab rasa dah pandai

    ReplyDelete
  3. "jaga2 nnti bala sedang menunggu org fasik yg jahat itu..."

    kut sampai ke sudah.. sampai ke khiamat...
    xjugak org fasik tu ditimpa bala..
    so.. apa macam sheikh...? !!

    ReplyDelete
  4. tak ramai yang nak komen.. maklumlah "ostad sampul" ni... dia banyak ambik duit dari korang... lepas ceramah dia hulur supik untuk letak duit, bini pun tiga...apa lagi?? oh lupa.. dia ngaji pondok je.. takat ikang kelaut.. hangpa belajar sekolah tinggi nun....kah kah kah...

    yang banyak buat komen tu agaknya banyak buat ceramah kat mana-mana kot. (termasuklah aku sendiri....kah kah kah....)

    "Yang mengata lebih banyak tak tahu dari yang dikata" - Rahimi

    -rahimi-

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1