Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 October 2014

Allahuakbar ... Allahuakbar ... Allahuakbar ...

Allahuakbar ... Allahuakbar ... Allahuakbar ...

Allahuakbar ... Allahuakbar ... Allahuakbar ...

Allahuakbar ... Allahuakbar ... Allahuakbar ...


Walillah ilhamd ...


Maha Suci Allah atas segala-galanya... Tuhan Seru sekalian alam... Tuhan yang menghidupkan dan yang mematikan...


Segala puji dan sembah hanya selayaknya buat Allah Taala, Tuhan Rabbul Jalil...


Bhai/DeeDee semua...


Hidup nih perlukan pengorbanan... Dan kalu dengan pengorbanan tue kita dapat menyebabkan Islam dan undang-undangnya berkuasa, maka biarlah ia begitu... 


Jangan kerana kiter nak sombong menongkat kuasa  maka kiter biarkan diri kiter menjadi batu penghalang kepada tertegaknya undang-undang Islam di Malaysia... Jangalah kerana cita-cita politik sempit kiter atau kerana kiter ader sikap prejudis terhadap bangsa dan kaum lain menyebabkan kiter menggagalkan usaha kerarah untuk menjadikan Islam itu Rahmatan Lil'Alaameen


Tidak salah bertahalluf siyasi... Walau dengan Yahudi sekali pun ... Sebab hidayah itu datangnya dari Allah ... Dan Hidayah itu aderlah milik mutlaq dan perogeratif Allah Taala... Jika Allah Taala mentakdirkan dengan tahalluf itu dapat menyebabkan ramai orang yang mendapat hidayah Allah dengan melihat kebaikan dan keselamatan serta keadilan Islam, maka biarlah begitu.


Janganlah kebencian atas sebab assobiyah perkauman yang menjadi penghalang kepada Islam selaku Rahmatan Lil'Alaameen... Tidak kisah la kiter nih terlebih ilmu agama dan hafal beratus kitab dan musyhaf.... Tidak kisah la kiter diangkat sebagai ulama atau tok guru oleh pengikut dan penyokong kiter..


Jadi...  Marilah kiter membuat pengorbanan... Kalo perlu sampai letak jawatan pon demi untuk Islam itu menjadi Rahmatan Lil'Alaameen ... Maka itu adalah lebih baik...


"Tidaklah kamu itu lebih baik dari seorang hamba Habsyi melainkan iman dan amal yang menjadi beza diantara kamu dihadapan Allah Taala dihari hisab dan pembalasan"


Allahuakbar ... Allahuakbar ... Allahuakbar ...

Allahuakbar ... Allahuakbar ... Allahuakbar ...

Allahuakbar ... Allahuakbar ... Allahuakbar ...


Walillah Ilhamd..



3 comments:

  1. Salam Iduladha, betul tu, kita adalah umat yang pemaaf. Ketegasan dan sifat lawan tu terbit sebab hendak menegakkan Islam sahaja. Janganlah wala' membabi buta dan terimalah teguran. Semoga kita sama2 beroleh kebahagiaan di dunia dan akhirat. Allahuakbar.

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar memang Allahuakbar tapi berapa ramai yang betoi betoi pegang dengan apa yang diucapkan sama jugak halnya ucapan dalam solat lepas solat lain pulak yang dibuatnya

    awas manusia hidup ni ada 2 saja pilihan jalan ke neraka atau ke syurga
    pilih pilih jangan malu malu

    setipa kali urusan sembelihan korban ada saja sesi sorok lesapkan daging
    ini pun satu lagi sengaja nak cari jalan ke neraka

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya iduladha, brader sysops.
    -rahimi-

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja