Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 October 2014

Qurbani - Qurbani

Bhai/DeeDee semua...

Selamat menyambut Eid Mubarak.... Hari Raya Qurban ... Eid'ul Adha.... Semoga Allah Taala menerima semua pengorbanan kita dengan limpahan pahala...




Qurbani .... Qurbani ... Qurbani ...... Hehehe

2 comments:

  1. (( Rahsia Dibuka )) - UMNO Mahu Jatuhkan Azmin SEKALI Lagi!!

    Walaupun akhbar Utusan Malaysia meletakkan gambar lucah Azmin bersaiz A4 di muka depannya, ia tidak pun releven oleh rakyat selangor, malah seluruh rakyat Malaysia sekalipun sgt yakin dgn kreadibiliti Azmin sbg MB Selangor yg baru...

    Bukan itu saja, penyokong BN bertubi2 mahukan Azmin menjadi MB baru dgn 'menjilat' kembali khalid bg menidakkan Wan Azizah sbg MB yg baru...

    Wan Azizah yg tidak dpt bertanding pada pru yg lepas hanyalah orang tengah Anwar utk menguatkan lg PKR di Selangor. Memadai hanya berada di dun... dan Nurul Izzah di parlimen...


    UMNO nak buat apa skrg?
    Adakah UMNO mahu meletakkan Video Lucah 3G Azmin di Muka Depan Akhbar pujaannya?... Cubalah...

    Yg pasti semakin ramai penyokong BN yg sukakan Azmin selepas ini...

    Sayang selangor.. sayang PKR...

    TAHNIAH ANWAR... TAHNIAH WAN AZIZAH... :-D


    Sumber berita

    >>>> Klik Di Sini

    ReplyDelete
  2. 5:27. Ceriterakanlah kepada mereka kisah kedua putra Adam (Habil dan Kabil) menurut yang sebenarnya, ketika keduanya mempersembahkan kurban, maka diterima dari salah seorang dari mereka berdua (Habil) dan tidak diterima dari yang lain (Kabil). Ia berkata (Kabil): "Aku pasti membunuhmu!" Berkata Habil: "Sesungguhnya Allah hanya menerima (korban) dari orang-orang yang bertakwa".

    5:90. Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) khamar, berjudi, (berkorban untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah, adalah perbuatan keji termasuk perbuatan setan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keberuntungan.

    warna binatang keutamaan untuk korban

    1. puteh 2. kuning 3. kelabu 4. merah 5. bertompok 6. hitam

    kalau tak da macam biasala nampaknya

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja