Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 October 2014

Perhimpunan Ahli Perasan...

Ya Hanaanaa Ya Hanaanaa

Di perhimpunan ahli-ahli syurga... berkatalah ketua kepada sekalian mukallaf, merangkap MP di muka bumi Allah Taala nih... 

'Ana selaku pewaris nabi (walaupun berperut sedikit boroi) seperti yang di maksudkan didalam kitab suci Al Quran (baca dalil skit), ingin mengingatkan para hadirin semua. Bahawasanya perjuangan kita adalah suci. Pimpinan kita adalah suci. Kita berada di landasan yg betul (baca dalil lagi). Usaha2 menukar kami, adalah jarum2 yahudi. Sertai kita adalah jihad. Mati dalam perjuangan kita masuk syurga atas sebab jihad.

Maka, tetap teguhlah ente semua berdiri di belakang kepimpinan kami yang 'ulama' ni (dalil lagi). Teruskan berjuang. Yakinlah!! (nada tinggi) Kerana sesungguhnya, kita telah di janjikan 2 kemenangan (dalil lagi). Keputusan kita dikira dua pahala, manakala kesalahan kita cuma menjadikan kurang 1 pahala.

Takbir!! 

Di sahut pula oleh hadirin program dengan penuh besemangat waja sewaja wajanyer...

Sekian. (Baca doa bahasa arab, panjang, buat muka sedih-sedih dan nangis sikit, habis). 

Selesai 1 pusingan.

Sebelum balik, baham nasik arab dulu. Baham kambing... Jangan riso pasai bayaran sebab makan kena sponsor. Duit derma dan infaq banyak. Dah kenyang balik. Naik Vellfire @ Mini Cooper.... Sejuk je dudud kat dalam ekon. Kerusi empok leather.... Perut kenyang plak tu.... Sampul plak dah dapat... Bestnye tido. Ader driver bawak... Makan tadi sesama ngan geng satu kasta... Kasta jubah dan sarban...

Para hadirin program hari tue... Stakat belilah nugget borong tak tau ader halal Jakim ker idak secucuk seringgit kat tepi-tepi tapak program ceramah tu. Minum la air soya atau air cincau tong. Kalo berduit skit boleh beli air cincau botol Al Hijrah.... 

Yang kokak, gulunglah rokok daun. Balik naik Honda Cup.... Yang berduit sikit, naik skuter. Kalo ader keter pon... Proton Saga enjin Orion atau Magma dengan lantai dan bumbung dah berlubang....

Mata terbeliak dan mulut terlopong jer tengok Vellfire, Elysion, Bimmers, Mini Cooper atau GOLF GTI yang dibawak oleh geng Kasta Jubah dan Sarban....

Sambil nak balik tue, hadirin program seluk poket ... cuma ader duit besi belen dua kupang...

* pusingan ni, sebijik macam umno.. Hahaha....

11 comments:

  1. Air soya yang dibuat dari kacang soya GMO apa status halalnya dan adakah ia selamat untuk manusia?

    ReplyDelete
  2. lu jgn mcm mcm bro...
    jihad tu..kunci syurga neraka kt d org.

    ReplyDelete
  3. Dia orang pakai kereta mewah guna duit mak bapak awak ke? Selama berpuluh tahun berapa kupang awak derma? Kalau benci sangat dengan ulamak bila mampos nanti panggillah tukang sapu sampah tolong nyanyi karaoke sebab awak memang tak suka pada doa2 bahasa arab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akal sibahallol anon: 10:06pm..
      Kamu ingat klu Nik Aziz , Haron Din, Hadi Awang & (MSU)majlis Syooruuu-Ular tu semayangkan JENAZAH & baca doa arab berjela2 atas kubor...kamu yg TOLOL bahallol ingat ada MAKNA ke disisi ALLAH???

      Apb kamu dah mamposs nanti tunggu kat padang MAHSYAR dan tengok sendiri dgn MATA kapla kamu sndiri adakah nik aziz, haron din & hadi awang yg kamu dewa2kan itu,,,yg pandai SEMAYANG jenazah & hafal doa ARAB brjela2 tu..akan akan AKAN
      masuk ke syurga ke ATAU diHUMBAN-"NYA" kdlm jahannam yg paling DALAM!!?

      Jgn jd BAHALLOL...kamu tunggu jer kat MAHSYAR nanti sbg BUKTI dan tengok dgn MATA kamu sndiri tempat ni aziz haron din & hadi!?

      Delete
    2. FITNAH
      FITNAH FITNAH
      Sudah brp kali FITNAH????????

      nik aziz BUTA BISU trhadap FITNAH!?
      haron din pekak SENYAP lena kpd FITNAH!?
      majlis SYORRUU-ular(MSU) terang2 shbt FITNAH!?

      Adakah SEMAYANG & doa2 arab berjela2 org2 yg brGELUMANG dgn FITNAH ada MAKNA-NILAInya kpd "jenazah" disisi ALLAH???.....dan ada ketempat utk org2 yg brGELUMANG dan brSUBAHAT dgn FITNAH ddlm Syurga ALLAH????????
      ...nik aziz tolonggggg jwb!!???

      Kita sume jgn jd BAHALLOL mcm anon: 10:06pm kat atas tu

      Delete
    3. Kpd anon 10:06pm
      Adakah pengutip SAMPAH...pengutip SAMPAH....pengutip SAMPAH....pengutip SAMPAH sekadar berkaraoke..dan yg tiada buat FITNAH itu hina disisi Allah?

      Sape yg lebih HINA??
      adakah pengutip SAMPAH lebih HINA drp penabur FITNAH dsisi Allah???
      adakah "geng2" subahat brgelumang dgn FITNAH tidak tidak TIDAK akan dihumban kdlm JAHANNAM????

      Delete
  4. perghhh... terbaik punya cerita bidalan.....

    ReplyDelete
  5. Pasang angan angan nak jadik PM...hancusss..kapla dok bingai mcm waktu jadi MB zombi dulu..

    ReplyDelete
  6. bisnes pegang kunci syurga neraka bro. Lu masuk PAS lu kira berjihad. Tempat lu di jamin syurga. Tanya Tuang Presideng kalau x caye...Dia maksom. Darjat lebeh tinggi dari para Nabi dan Rasul. Sbb tu jatuh kafir kalau korang kritik Tuang Presideng.

    ReplyDelete
  7. Nak pakai kereta ape pun pakai, kitorang tak peduli. Tapi kalau dah lagak dan akhlak makin hancur dan bertambah sombong, org bagi nasihat pun tak jalan. Kalau ko nak kaya-raya jangan atas kapasiti pemimpin, pergi berhempas pulas cari rezeki macam kitorang ni, ko nak pakai kereta kebal pun aku tak peduli. Di kala orang berkira-kira nak pakai kereta mengikut kemampuan, ko sebagai pemimpin kena la paham kenapa kitorang sakit hati ko pakai kereta mahal-mahal, tu namanya sensitiviti. Org2 mcm ni aku dah tak harapkan nak perjuangkan rakyat kebanyakan sebab perut sendiri dah kenyang. Ingat jangan mempergunakan agama untuk menghalalkan kesalahan korang. Samseng tapi beriman, dlm fb berjela-jela hujahnya tapi ada persidangan Parlimen ko ponteng, ni ke akhlak orang-orang yang beriman? Jawab fitnah pil kuda dulu.

    Haha, teringat tajuk dlm SH, Konspirasi Menaikkan Mat Sabu, terdesak nampaknya korang ni, benci sangat dengan Mat Sabu. Konspirasi sepatutnya menjatuhkan bukan menaikkan, pandai pilih tajuk. DAP Sarawak pun lantaklah, yg diorg sibuk pasal hudud kenapa? Tak payah pening2 kepala nak cari pasal, hudud adalah urusan kami org Islam.

    ReplyDelete
  8. serius ni post paling lawak bro.......lu dah hadam ilmu bro tukar tiub nampaknyer....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja