Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 October 2014

Ader Yang Lebih Rare

Bhai/DeeDee semua...

Hari nih kecoh pasai gambar Zairil dan Dyana Sofea.... sori... blog nih takkan paparkan gambar benda-benda yang tidak layak ditonton oleh pembaca dibawah umur 18 tahun.... Hahaha... kalo lu nak  ... lu kena cari la kat tempat lain....

Persoalan yang gua nak tonjolkan aderlah.....

Hehehe..... gambar tue masih tak rare lagie..... kira semi rare jer..... tak havoc-havoc pon..... Hahahaha..... sebab ader gambar lain yang terlebih rare yang sampai la nih takder alibi untuk mengatakan sebaliknyer..... Yang itu lagi rare pada pendapat gua.....

Hahaha.... gambar yang mana aaa yang lebih rare......

Ala..... gambar songkok spender putih....... Yang itu memang obvious rare.... Ultimate Rare...

Hahahaha....... wala' jangan tak wala' boh....

Bab Zairil dan Dyana Sofea nih.... gua memang pon tak sokong diorang ... cuma diorang nih tak la bawak imej Islami ... tak macam songkok spender putih yang memang bawak imej Islami........ Hahaha.....

4 comments:

  1. Salam Bhai, Superman tunjuk spender merah pun tak rare sbb dia bukan bawa imej Islam. Spender puteh ni apasal dia tak mahu teruskan saman blogger Umno ? Aku mmg marah sbb spender puteh tu buat dek ajer...

    ReplyDelete
  2. KUALA LUMPUR: Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibahim Tuan Man mengingatkan para pendukung jamaah supaya berwaspada dengan golongan yang kecewa.

    Ini, katanya kerana mereka akan dikumpulkan bagi menyemarakkan kekecewaan dan kemarahan terhadap keputusan jamaah, sehingga ia akan membentuk gelombang kemarahan dan pemberontakan terhadap jamaah.

    "Di kala itu mereka akan merosakkan perjuangan ini," tulis beliau menerusi facebook, seperti di bawah.

    Wahai anakku,
    Apabila kamu berada dalam sesuatu jamaah, ikutlah apa yang diputuskan oleh jamaah dan kepimpinannya kerana di situ ada keberkatannya. Redha Allah bersama jamaah. Janganlah kamu merasa hebat terhadap pandanganmu sendiri atau pandangan yang berbeza dengan keputusan jamaah, kerana engkau telah mencabut keberkatannya untuk dirimu dan mengundang kemurkaan Allah.

    Wahai anakku,
    Andainya engkau kecewa kerana pandanganmu tidak dihargai atau ditolak oleh jamaah, sedarlah bahawa syaitan telah menguasai perasaan dan fikiranmu. Ia berusaha agar engkau bersedih, marah dan kecewa. Syaitan akan terus menghasutmu untuk memecah-belah jamaah melalui lidah dan tanganmu. Awasilah.

    Wahai anakku,
    Jangan sesekali kamu menjadi punca yang menghancurkan keputusan jamaah.

    Wahai anakku,
    Awasilah golongan yang kecewa kerana mereka akan dikumpulkan bagi menyemarakkan kekecewaan dan kemarahan terhadap keputusan jamaah, sehingga ia akan membentuk gelombang kemarahan dan pemberontakan terhadap jamaah. Di kala itu mereka akan merosakkan perjuangan ini.

    Wahai anakku,
    Musuh ingin melihat perpecahan di kalangan kita dengan menimbulkan buruk sangka dan hilangnya hormat antara satu sama lain. Mereka gembira apabila kita hilang adab dalam memberi pandangan. Di kala itu segala pandangan baik tidak lagi menjadi kebaikan. Kerana kebaikan hanya akan lahir bila kamu berkasih sayang serta hormat yang tinggi pada seseorang. Bilamana hilang hormatmu pada mereka, maka hilanglah hormat mereka kepadamu.

    Wahai anakku,
    Kalau kamu dibenci kerana kamu membenci dan kalau kamu mengasihi kamu akan dikasihi. Janganlah engkau melampau dalam kasih sayang kepada seseorang melebihi apa yang diizinkan Allah. Kerana terlampau kasih dan sayang akan cepat mengundang rasa kecewa. Bersederhanalah dalam segala tindakan, kerana engkau akan lebih tenang dalam pandangan penghormatan.

    ReplyDelete
  3. wahai AYAM..
    wahai anak AYAM..
    wahai sibapak AYAM..
    ...marilah kita sama2 satu USRAH & jamaah terus2an mmbuat FITNAH FITNAH FITNAH!
    ...marilah bersama2 WALAQ kpd NAKHODA kita dan kita wiridkan BARUA BARUA BARUA!!!
    ...jgn putus asa slps pilkuda & BARUA kita cari lagi IDEA agar kita popular di TV3 & Meloya!!!!!
    ...jgn sekali kali WAS-WAS bhw dgn khianat & FITNAH kita fuck'eh2! gerenti masuk kesyurga!?

    ReplyDelete
  4. kalau setiap kali baca fatihah pun tak da rasa apa dalam hati maka tak da apa la dengan perjuangan

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1