Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 May 2014

Bangang Ker Aper Nih?

Bhai/DeeDee semua...

Nih gua nak buat analogi... baca dan pahamkan betul-betul...

Dalam satu perlawanan bolasepak.... 3 orang pemain lawan sudah kena kad merah..... sudah keluar dari game.... dan skarang nih .... bola sudah berada dikaki striker... dan striker sudah berada didepan gawang... dimana penjaga gol sudah terbaring atas padang..... manakala semua player lawan berada jauh di tengah padang....

Err... tetiba.... striker bagitau yang dier nak bagi chan penjaga gol pihak lawan tue dapat bangun dan tunggu sampai semua pemain lawan "reqroup" kat pintu gol...... Alasan yang dibagi oleh striker aderlah... tak aci la jaringkan gol dalam keadaan penjaga gawang pihak lawan sedang terbaring... dan takder sekor pemain lawan berhampiran....  Striker nak main secara "gentleman" ....

Hahahaha.... aderkah ini satu senario bangang ...... Hahahaha.....

......... Untuk pengetahuan lu orang sumer.... Inilah yang berlaku di Terengganu... biler ader Ostad bangang mana ntah yang lead PAS Negeri... siap nak bagi masa dan peluang kat BN Ganu regroup....... Hahahaha....  Hancuss.... Kalu tak reti nak berpolitik.... baik jangan masuk politik... baik jangan terlibat.... baik duduk masjid jer.....

Baik jadi Ostad sampul jer... lagi masyuk.... siap ader yang akan hadiahkan harta benda lagi nanti samer Ostad sampul... Hahahaha.....

Lawak siot...... hahahaha.... pecah perut gua tengok ini sinetron.... Hahahaha

8 comments:

  1. Sheikh...

    Ana nak dua-dua... berpolitik dan sampul...

    COBOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua caya lu , ustaz sampul penyebab pas jadi bonsai ! si sampul ni lah selalunya menguasai kepemimpinan pas bertahun2 . bila ada demo si sampul ni la berlagak jadi polis trafik . Woi! jgn bagi rosak la sistem politik .

      Delete
  2. "Biar PAS kalah, asalkan UmNo terus menang" ??

    hehe

    Mungkin "striker" tu tahu kalu dia skor pun ref game tu "berat sebelah" & akan batalkan jaringan tu siap bagi kad merah lagi sebab ref tu, linesmen, FAM semua orang "lawan" dia.. atau "striker" tu memang dah sengaja tak mau skor sebab dia dah pakat siap-siap & "kenyang makan bersuap" ...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tertelan umpan "kenyang makan bersuap" juta2 puluh juta ratus2 juta, sggup buat trick & sandiwara apa saja janji rahsia terus lena..alang2 rahsia jd pngkhianat ummat biar pecah meletop ddlm kubor...yg penting tetap nampak warak suci fakeh dan soleh?..haha

      Delete
  3. munkin dia buat keputusan tu lepas meeting ngn ahli syura dn dipersetujui oleh president,timbalan president juga musyidul am.

    ReplyDelete
  4. Secara political milage orghe napok beza kes Perak n Ganu..rasenya striker gopoh gok takdok beza la boh.. Ade hikmoh tuhan nok tunjuk..

    ReplyDelete
  5. Itu tiga worang kata depa keluaq parti...

    Tapi depa jugak kata depa mesra bien...

    Dah tintu depa dok tunggu orang beli la tu...

    Agak-agaknya la, siapa yang mampu beli depa?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1