Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 May 2014

Kenapalah PERKASA Bodoh Sangat?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Inilah persoalan yang gua rasa ramai yang tau jawapannyer... Hahaha... Kenapalah PERKASA Bodoh Sangat... Ini mesti PERKASA bukan paham isu berkaitan bolasepak nih... Mesti kaki bangku tahap "Dewa Jalan Duta" nih... Hahaha

Antara banyak-banyak Presiden FAM dalam sejarah Malaysia... Yang sekarang nih la yang paling tabley pakai... Hahaha... At least masa Hamzah Abu Samah lead FAM dulu... Skuad Malaysia dah berjaya pi Olimpik.. 

Hahaha... Nih masa Presiden skrang nih lead... Dah lebih 25 tahun... Takder satu pencapaian terbaek pon bagi skuad bolasepak Malaysia... Lagi jadi corot ader la... Hahaha

At least masa Hamzah Abu Samah jadik Presiden FAM.... Super Mokh (Mokhtar Dahari) jadi legend... Nih masa Presiden FAM la nih... Hahaha... Hampeh ader la... Kuda kayu betul lar... 

Hahaha... By the way... Gua kutuk Presiden FAM aaa... Fahamkan betul-betul sebelum nak komen membodek dan menjilat macam PERKASA aaaa...




8 comments:

  1. Pasal banganglah dia duduk dalam perkasa. Ada ke orang bijak dalam perkasa???

    ReplyDelete
  2. salah satu fungsi PERKASA adalah membodek. bodek jangan tak bodek

    ReplyDelete
  3. laaa..psl nama je pun..bangang tak bertepian betul la perkasa ni. Yg di pertua Perkasa PAhang..pasni bini ko beranak, atau mana ahli ko yg bini dorang beranak...letak nama tuan presiden ek...

    ReplyDelete
  4. Salam Bhai, kalau aku jd Sultan, aku pun akan buat kelaku macam presiden FAM tu ...demi membuktikan 'beta berjiwa rakyat' dan untuk berkhidmat kpd rakyat jelata....apa lagi kerja yang boleh aku buat?

    ReplyDelete
  5. Ajarlah dan beri penerangan kepada anak-anak kita bahawa UMNO dan PERKASA adalah dua nama yang amat sinonim untuk menjatuhkan dan merendahkan maruah bangsa Melayu secara sistematik dan tanpa disedari. Kebodohan dua nama tersebut akan diingati oleh generasi hari ini sehingga usia mereka lewat 50 tahun nanti sebagai perosak dan wirus paling merbahaya yang menghancurkan intelektual bangsa Melayu di tanah Melayu ini.

    ReplyDelete
  6. oleh kerana ramai yg bangang mcm mangkuk ni la yg puak2 pemerintah boleh terus menyamun harta rakyat.spesis jenis ini la yg umno akan belai dan tatang utk keuntungan mereka.

    ReplyDelete
  7. bola itu hanyalah sampingan dalam hidup kita yang benar faham apa itu hakikat hidup yang sebentar sahaja ni.jangan lupa bola itu pun satu senjata musuh dalam sedar tak sedar
    tak kan pasai minat sangat bola kita sanggup nak lawan Allah
    awas 1 hari diakhirat 1000 tahun dunia kalau kita hidup 100 tahun pun bila diakhirat nanti bia Allah tanya berapa lama kamu hidup dulu maka akan jawablah manusia sekejap saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kata mu...bila mati nanti malaikat dalam kubur takkan tanya " Mu sokong team mana?" sedarlah wahai kawan kawan,

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja