Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 May 2014

Betapa Celakanya Kesatuan Sekerja

Bhai/DeeDee semua...

Semalam gua ader bagi hint... (BACA SINI)... Betapa celakanya kesatuan sekerja yang ader dalam Malaysia nih... Biler mana pimpinan Kesatuan Sekerja nampaknyer dah sama taraf dengan Ostad, Ular Mak dan Mofti "perut dan bawah perut" .... Tabley pakai satu sen pon... Bangsat... (Gua tak story pasai Ostad Elysion atau Vellfire aaa) ... Hahaha

Semuanyer tabley pakai... Semuanyer pentingkan diri sendiri... Biler duit dan pangkat gelaran ader depan mata... semua jadi kelabu mata.. semua jadi bangsat... semua jadi celaka... semua jadi kuda kayu...

Terbukti aper yang gua katakan semalam aderlah benar... tiada yang benar melainkan benar semata-mata...  Jom semua golongan pekerja... Kasi buang jer ini pimpinan dalam AGM akan datang... Kalo tabley buang aaa... Kasi mintak ROS bubarkan sajer CUEPACS nih... Ngarut jer...














11 comments:

  1. kupeks nak maju apa asyik mintak tambah gaji saja
    mai sorang sorang ketua dia pun macam tu jugak nyalak lain macam aja
    belum jadi ketua ngembik dah jadi nyalak
    macam sial aja

    ReplyDelete
  2. hahaha....lu mmg dasat bro...tepat. Tapi Tuan Presiden Cuepacs ni dia kira rakyat je khianat, yg dia dan kerajaan khianat dgn akujanji masa pilihanraya x plak dia kira ye?. Ni jenis pemimpin yg hidup bangsat mengharapkan rezeki dri kerajaan dan tuan politik dan berharap dia di anugerahkan gelaran dan pingat oleh para dewa.

    ReplyDelete
  3. balik2 sibuk mintak naik gaji..time raya mintak bonus..xde plak mintak buang je kakitangan kerajaan yg malas atau ada masalah disiplin..ayat standard, kami pantau..puii..kalau nak jaga kebajikan pun kena la amik kira kebajikan kakitangan yg komited..yg hampeh pun nak simpan..pastu sibuk suruh sokong kerajaan XX..patut sokong kerajaan malaysia..

    ReplyDelete
  4. wau! presiden kopik dah ambil alih kerja ketua setiausaha negara (KSN). bengong la lu!

    ReplyDelete
  5. mau ampu kasi gaji naik daa ! kaki kelentong juga spesis pengkhianat pemimpin kesatuan ni ,ABU !

    ReplyDelete
  6. kesatuan2 krja d msia smua pngampu kerajaan. klau melawan boleh kena 'band'. sbb tu pekarja asing x boleh buat kesatuan krja kat sini, kerajaan takut diorang ni melawan. apa pun bhai knpa skrg kurang hint pasal mh 370. agak2 apa dh jd dgn penumpang?

    ReplyDelete
  7. Ske ati die je cop org cmtu..stskat dpt duk ngn pm jn bangga sgt..wih due respect kapasitinya hnya sbg pres cuepacs NOT ktua perkhidmatan..KSN pn relax je..nk tgk gak en azih muda kite ni hebat ke kt ofis die..jgn hrp datukship ye..pg hdam dlu konsep kesetiaan kpd negara..rmai je officer yg kritikal tp stil bt keja sebaik mubgkin.sbb kitorg bezakn negara n bn.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupeks ni jadi juru ckp pekerja @ kerajaan???

      Delete
  8. berapalah presiden ni dah masuuuukkk.... semenjak makan roti tak bertelor ni.. kesatuan hancuss..
    poket aku dulu ba....

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. hahahaaaaa.....saje nak tanya,sape yang pandai2 gi undi mamat ni jadi president cuepacs kan padan muka?????pak cik ni x leh pakai,mengipas je kerjanya 2x5 gan ibrahim ali n the gang.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1