Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 May 2014

Tolong Jangan Hina Sultan Dan Raja

Bhai/DeeDee semua...

Tolong aaaa... Tolong jangan hina Sultan dan Raja... Tolong aaaa... Harussani pernah kata...  Sultan dan Raja itu aderlah "Bayangan Tuhan di muka bumi"... Ader hadith katanyer... 

Hahaha... Walhalnyer itu sumer hadith palsu... Masa zaman Muhammad ibn Abdullah jadik Rasul... Mana ader raja dan sultan pon masa tue...

Karut betul lar...

So... Jangan hina Sultan dan Raja... Hina Rasullullah s.a.w takper ... Macam ader tua kutuk tue hina Rasulullah pasai isu janggut dan gileltte takper... Hahaha

Tolong aaa... Jangan hina Sultan dan Raja aaa...




1 comment:

  1. Releks aa bro...

    Nabi s.a.w. berdakwah kepada semua golongan...

    Zaman tu pun dah ada ramai raja-raja samada Arab mahupun bukan Arab...

    Yang memeluk agama Islam pun ramai...

    Nabi s.a.w. tak dak pula minta depa turun takhta ka, pulangkan 'hak rakyat' macam yang depa dok tuntut sekarang ni ka...

    Kaji lagi bro...

    Aku yakin hang buleh walaupun hang sibuk memanjang...

    Aku tak leh wat pa kalu hang benci ya amat puak-puak tu...

    Itu hang punya hal aku tak campur...

    Tapi kalu aku rasa hang bagi fakta mengelirukan aku buleh tegur kot?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja