Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 May 2014

Kalaulah Pilihanraya Boleh Mengubah Sesuatu...

Bhai/DeeDee semua...

Kalaulah Pilihanraya boleh mengubah sesuatu... Hahaha.. Rasanyer dah lama Pilihanraya diharamkan di Malaysia nih... Hahaha... Ayat nih lu orang biasa baca kat blog TukarTiub... Tapi kalo lu orang nak tau... Benda nih la jugak yang slalu gua cakapkan... Hahaha

Hahaha... SPR kalu telus dan adil... Rasanyer dah lama SPR pon diharamkan oleh Barisan Nasional.... Hahaha... Masalahnyer waktu biler SPR itu telus... 58 tahun tak pernah telus... Hahaha

Samer macam PDRM... Kalo la PDRM tak bias (pimpinan atasannya)... Hahaha... Dah lama Ibrahim Ali, Zulkifli Nordin dan ramai lagi meringkuk dalam lokap.... Hahaha... Dah lama Zahid Hamidi sendiri pon dok dalam lokap lepas kasi lebam mata .... Hahaha

Kalo la PDRM telus dan adil... Takder la jadik cerita haiwan masuk menceroboh dalam Sidang DUN... Dan takder la ader mamak tulekek mana ntah jadi pelakon bollywood boleh tergolek berlakon kena langgar kat depan kereta... Siap pakai "neck brace" lagie... Hahaha

Hahaha... Itulah Malaysia... Malaysia Darul Lawak.... Sampaikan ntah saper-saper asal keturunan boleh mengaku jadi dewa dan dewata raya.... Ntah bangsat mana ntah.... Keturunan keluar dari muntah lembu la konon... Banyak sangat fiksyennyer.... Hahahaa

Hahaha... boleh mengaku "bayangan Tuhan di muka bumi" plak tue tanpa ader rasa malu.... Muhammad Ibn Abdullah yang jadi Rasul dan Nabi terakhir pon tabrani nak ngaku "bayangan Tuhan di muka bumi"... Gilers siot hadith palsu yang ntah dari mana perawinyer... Ntah dari mana sanad dier...

Sampaikan boleh disamakan zat Allah dengan makhluk (berbayang)..... Gilers sesat.... Sesat larat sungguh.. Dah samer macam Firaun...... Iblis sendiri pon tak berani nak samakan zat Allah dengan makhluk....

Nauzubillah ...


4 comments:

  1. bakal calon......hahaha memang lawak

    ReplyDelete
  2. haha.. ada saja politikus yang suka gila buat lawak atau memang deme tu gila, bhai ??

    A clown or really is a sociopath ?!

    Apa tak gilanya bila dia sendiri 'wayang' seolah-olah dilanggar kereta?

    Orang sihat akal, cukup sifat, tak mabuk, tak berpenyakit gila, mukalaf dia takkan buat kerja buruk perangai, yang tak berfaedah macam tu.

    ReplyDelete
  3. ada manusia burok perangai depa sanggup buat apa saja asalkan ada pelindung

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja