Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 May 2014

Nasib Baik Ader DNA Khinzir

Bhai/DeeDee semua...

Nasib baik aaa dalam Coklat Cadbury ader DNA Khinzir... Sungguh nasib baik.... Hahaha... Betul-betul nasib baik....

Cuba kalu dalam Coklat Cadbury ader dikesan DNA Anwar Ibrahim... Kan jasi satu isu plak... Terpaksa jadi kes Mahkamah... Terpaksa la ader keluar muka depan Utusan Malaysia...

Terpaksa la plak carik saksi dan pakar DNA sana sini... Payah wei... Mau 15 tahun tak abis turun naik Mahkamah kes DNA Anwar Ibrahim ader dalam Coklat Cadbury....

Kes liwat pon tak abis-abis... Siap dalam ponggong Saiful Bukhari Azlan katanya ader DNA yang tidak dikenali tue... Hahaha... Tambah lagi kes DNA terbaru.... Mau masak Anwar Ibrahim kena tibai...

Hahaha.... Fuhh... Nasib baik aaaa...

2 comments:

  1. heboh babi babi las las termakan jugak babi
    apa la nasib

    ReplyDelete
  2. Apa tak si puak kena tuduh "celaka" tu buat sesuatu kat Cadbury yang main-main isu halal untuk orang Islam ni?? Pi la depa terajang pintu kilang Cadbury ke apa ke buat demo bakor selonggok coklat Cadbury ke apa saja yang patut-patut depa yang ganas boleh buat?

    hohoho

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja