Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 May 2014

PDRM Sudah Jadi Bacul Ka???

Bhai/DeeDee semua...

Gua takder di KL masa kejadian... Malah gua takder di banyak lokasi panas dalam Malaysia beberapa minggu nih... Dan gua tak berada depan HQ DAP baru-baru nih masa ader monyet macam terlepas dari zoo meruntuhkan macam-macam...

Walaupun begitu... Gua ader ditunjukkan video dari banyak sumber media dan bukan media... Dan semuanya menunjukkan bahawa.....

PDRM bacul.... Serius... Anggota LSF yang bertugas masa tu bacul ... Pondan... Pengecut.... Takut kat machai UMNO... 

Walaupun kena asak dan kena tolak... Takder sorang pon anggota LSF yang nak huraikan keadaan dengan menggunakan cota dan tear gas... Nampak sangat LSF bacul... Nampak sangat LSF takder ikut SOP standard diorang.... Boleh plak buat camnie....

Sorry to say lar...

Dari semua bahan bukti yang gua nampak... Kalo macam nih la LSF dan SB handle perhimpunan yang tidak dapat permit... Sure failed pengurusannya... Patutnya ketua unit LSF dan bos SB tue patut kena bagi surat tunjuk sebab pasai aper tabley nak handle kekecohan dan perhimpunan haram tue...

Yang pasti perhimpunan tue memang takder permit.... Takder notis kepada PDRM pon... Patut penganjur sudah boleh kena tahan dan lokap... Dan..... Perhimpunan tue... Ader unsur ugutan.. Ader unsur hasutan... Ader unsur jenayah... Ader unsur sabotaj.. Ader unsur khianat...

Punya lah banyak gambar... Takkan takder satu pon gambar menunjukkan ader yang kena tangkap dan gari... Hahaha... LSF failed.. SB failed... Anggota biasa failed...

Kalo disiasat... Banyak betul akta dan kanun boleh kena nih.... Gua kasik 72 jam peluang kepada KPN dan KP Kuala Lumpur untuk bagi jawapan yang realistik.. Tolong jangan memalukan perkhidmatan aaaa... Takkan kot nanti semua orang akan kata KPN bacul kot.... Hahaha

Samer macam kes rempuh DUN Pulau Pinang... PDRM memang failed... Failed tahap "dewa jalan duta".... Hahahaha

Tadi gua ader call HQ Agensi... Lama gak gua bercakap ngan Big Bos... Big Bos siap gelakkan KPN lagi... Siap kutuk benda kecik nih pon tabley nak handle ker... Hahaha... Big Bos cakap... PDRM jadi camtue pasai PDRM tidak telus macam masa dulu-dulu... Dulu PDRM tidak partisan... La nih PDRM lebih sudu dari kuah... Sejak PDRM dok melayan mangkuk hayun kaki politik kat dalam MKN dan KDN nih... Hahaha... Pasai tue la kredibiliti PDRM skrang sudah jadi longkang....

Gua bagitau Big Boss... Harap AGENSI takkan jadi cam PDRM aaa... Kuat bodek dan jilat...... Hahahaha... Big Bos kata... AGENSI tak layan orang politik dan agenda politik ... Tak kisah la belah mana pun.. pegi mampus la sama diorang... Hahaha

P/S : Sori aaa ... Kepada kengkawan gua di Jabatan "E" Bukit Aman... Sori aaa... Sori gua gelakkan PDRM dan Big Bos lu orang... Kiter still pengyau aaaa... Hahahaha.... Nanti biler gua turun KL kiter minum-minum aaa kat lokasi biasa.... Hahaha

PP/S : Nampaknyer Pemuda UMNO sudah tiada telor.. Sebab dah digunakan buat baling ke Pejabat DAP... Hahaha... Yang lagi lawak tue... Cuma berani baling telor Gred C jer... Hahaha... Awat .... Tak cukup duit ka mau beli telor ayam gred A.... Hahahaha.... Miskinnyer.... Kalo tak cukup duit nak beli telor... Pi la mintak telinga Adnan Yaakob buat baling.... Hahahaha .... Boleh kena tahan dan denda vandalisma nih... Hahaha...

5 comments:

  1. patut tangkap sumbat dalam terak biar sesak tengok boleh tahan ka
    harap pekik saja lebih melayu tu duk macam tu jugak la

    ReplyDelete
  2. PDRM hanya berani pada mereka mereka yang tiada sangkut paut dengan UMNO. Kalau pendokong UMNO bunuh orang pun PDRM akan berdiam diri. Mana mentri dalam negeri, adakah ini arahan dari kamu supaya mengamok dan nak bakar bangunan milik sisiapa yang tak bersetuju dengan UMNO. Adakah mereka ini diberi lesen untuk berbuat demikian, rosaknya peribadi kaum UMNO masa kini. DOSA PALING BESAR YANG TAK DAPAT DIAMPUNI. Macai penyokong UMNO memalukan bangsa MELAYU dan agama islam. Sedarlah kamu penyokong UMNO, satu masa kamu akan mati juga, berbuat baik akan dibalas baik diakhirat nanti kecuali kamu tak beriman dan tiada agama. TAUBAT wahai penyokong UMNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anom 12:06 AM,

      Mungkinkah PDRM bertindak demikian kerana menunggu tindak balas dari pehak pemangkan agar bara insident My 13 boleh di nyalakan. Syukur alhamdulillah kerana ketamadunan mereka sudah tinggi dan dapat membaca isyarat darii puak "SYAITAN YANG DI KENALI" maka mereka terus bersabar. Tetapi awas kerana kesabaran itu ada had nya.

      Delete
  3. Polis di Malaysia ni memang terkenal gahnya dgn sikap double standard, ada bantahan???

    ReplyDelete
  4. Bhai...

    Aku perasan ada mamat polis tu (baju belang-belang) dah siap keluarkan gari... member-member dia jugak yang suruh dia blah... pas tu dah tak nampak dah kelibat dia...

    Cobol....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja