Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 September 2014

Diulang Lagi Pertanyaan..

Errr... Fitnah Pil Kuda tue Tuan Presiden dah kasi bukti dan fakta ka? Hahahaha....

I rest my case my lord .... Hahaha

P/S : Oh gua lupa... Presiden tue "Mak Som" .... Hahaha... 

P/P/S : Haron Din ... Aper cer projek hartanah di Pantai Dalam?? .... Hahaha ...











13 comments:

  1. Dalam setahun dua ni, aku masih ada simpan lagi keyakinan terhadap PAS, dalam 20%. Tapi hari ni, secara rasminya, aku dah tak yakin langsung dah dengan depa ni.

    Lantak korang lah, cukup duit, ada masa, aku pegi menetap negara lain pulak.

    ReplyDelete
  2. Jangan main-main Bhai... dia nie hebat Bhai... mimpi jumpa Nabi tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia mimpi jumpa Rasulullah salah ke tuan? buat apa2 ayat provokasi macam ni.... lagipun diakan manusia biasa.., bukan nya tak pernah buat salah.

      -rahimi.

      Delete
  3. patut ke gua carutkan golongan yg ngaku ulamak nih?....pujawang agama...jual agama utk kesenangan peribadi. Dian suh yg bangang2 dan bahlol wala' tanpa byk soal sbb dorang ulamak kononnya?. Mak Som?...hahaha...tanya haron din, anak dia kawin tu ari katil berapa hegenye?. Yg brangan nak jadi bodyguard anwar kalau anwar jadi PM zaman reformasi tu supaya senang nak mintak projek menantu sape haron din oiii....pirahhh

    ReplyDelete
  4. sebelum kaji kel;uar pakatan baik kaji dulu pas tu kuat ke tidak ,tak payah cakap banyak kalu ngundi kompon Pas Selangor kalah teruk.Aku sokong pas keluar supaya UMNO tak payah susah untuk menang semua kerusi termasuk Di Kelantan.Kalu tak caya cuba try deh.

    ReplyDelete
  5. Aku pulak keyakinan asalnya mmg 100% terus drop 0%. Aku dah izinkan bini aku undi selain PAS, aku takkan undi lagi lepas ni dah sbb ABU. Ulama' sombong dan banyak saham dunia, cakap tak serupa bikin. Orang dah warning Kelantan bakal jatuh pun, masih berlagak boleh menang. Ingat doa-doa orang lain yang luar Kelantan juga. Jadilah PAS pembangkang selama-lamanya. Nak wala' apenye bila fitnah bersulam ceramah agama, tak kiralah dapat jawatan ulama' peringkat mana pun.

    ReplyDelete
  6. Pengajaran terbesar bagi aku adalah bila golongan agamawan ni menampakkan nafsu dunianya, sepatah haram pun takda hikmah atau ruh di dalam perkataannya. Bila fitnah dan buruk akhlak semakin terserlah di bibir mereka, Islam semakin kuat dipersenda dan dihina. Sekejap lagi kalau mereka masih tak bertaubat dan mencermin diri sendiri, moga Allah jauhkan kita dari balaNya.

    ReplyDelete
  7. akhir zaman fitnah berleluasa. dah keluar dajal lebih hebat lagi fitnah. tak tahu pihak mana yg betul. mari kita kembali kepada Allah yg Maha Benar.

    ReplyDelete
  8. Bhai/DeeDee semua...

    Gua sebenarnya dah malas dah nak komen dan ulas perangai geng UG nih..... pada gua buang masa jer... sebab diorang nih dah buta dan pekak takmo nak lihat dan terima pandangan orang lain...

    Pandangan orang lain pada diorang umpama sampah jer.... inilah yang selalu dikatakan sebagai "Bodoh Sombong"

    ReplyDelete
  9. Salam semua

    Bagi pengkomen yang taknak ngundi PAS lagi Yong sarankan tukar kawasan mengundi. Jadi PR tetap menang. PAS bior lantok dia teghojon dengan kesombongannya.

    ReplyDelete
  10. Bhai kalau kita lebih-lebih lagi pemimpin yang pakai kopiah/serban besar asyik sikit-sikit dok cakap melayu-islam melayu-islam sebenarnya bukan dari "golongan Ku"...Nabi saw. Bukan?

    ReplyDelete
  11. tpt aku kwsn pkr. yg ditakuti nanti hadi ulang kes kota damansara. tunggu last minit baru daftar calon pas. pkr dap tak sempat buat apa2..

    aku hrp adun akan dibubarkan. kita pilihan raya lg...

    ReplyDelete
  12. ingat bila media pengampu tarUh muka depan pic ulama ni mesti ada makna tu ! ABU & tentang puak pro-'UG' !

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja