Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 September 2014

Kalaulah Ada...

Bhai/DeeDee semua...

Kalaulah ada mana-mana ahli PAS yang membuat laporan kepada ROS supaya disiasat kesalahan menyalahi perlembagaan parti oleh PAS.... Rasanya mau ader chan Pendaftaran PAS digantung atau dibatalkan oleh ROS... gara-gara kemelut pelanggaran kuasa oleh Presiden dan MSU dalam isu MB Selangor...

Tapi yer la...

Ahli PAS masih sayangkan PAS... Sebab tue la diorang walau bengang macam mana pon atas tindakan flip-flop dan munafik para pimpinan... takder la sampai hati nak buat laporan kepada ROS...

Tapi tue la... Sampai biler mau kena pijak dan diperbodohkan oleh pimpinan hanya dengan hadith Rasulullah dan ayat Al Quran yang dibaca sekerat-sekerat...

Terlalu lama dah berhusnudzon... Cukup-cukup la tue... Yang dok flip flop tue agaknyer dah terlebih telan pil kuda kot.... Allahurabbi...

Ader paham ka???

6 comments:

  1. ketua mai n pi tapak perjuangan tak la pulak sampai nak dikhianati
    kita sebagai pak mak kalau bole la anak anak kita ada pilihan mau ditendang nya kita cari yang lain
    kita pun tak tera mana

    ReplyDelete
  2. ROS gerenti tak akan ambik apa2 tindakan... sebab PAS dengan grup UG sekarang ni telah menjadi 'UMNO friendly' . Lagipun TGHH dan UGnya sedang syok merosakkan PR untuk kepentingan UMNO..

    ReplyDelete
  3. Salam C++

    Masalahnya pemimpin ni ada yang perasan demer tu kebal.

    Hasilnya apa?

    Lani, jubah, serban, janggut sampai ke pusat, orang dah pandang sinis jer. Salah siapa? Bukan salah demer jugak yang bawa imej buruk pada PAS?

    ReplyDelete
  4. Imej islamik ke yang Yong maksudkan? Contohnya Ustaz wanji...siapa beri title ustaz kat dia? melawan pemerintah(sultan) tu bughah kak yong oi...hukuman mati kalau ikut pentadbiran Islam...komunisme dah meresap dalam orang yg mengaku ustaz...

    aymy8888

    ReplyDelete
  5. kih kih kih...

    kak yong tak mau komen hj hadi kata pkr no. 1 yang pinang ku li..

    pinangan pkr ditolak dap pulak no. 2 pi pinang ku li...

    hari tu bukan main lagi kak yong kata kalau benarlah pas pinang ku li...

    ate ngape tak tak buat serupe kat pkr dan dap?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja