Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 September 2014

Tarbiah Dari Rusila?

Hahahaha.... Lawak siot... Inilah dier hasil dari Tarbiah Marbawi di Rusila.... Hahaha


Ader masa depan la diorang nih... Hahaha... Berhujah tak pandai sebab tue la terpaksa guna cara nih... Kalu berhujah diorang selalu failed... Tak tau hujung pangkal... Hahaha

Lawak siot...

4 comments:

  1. ntah la geng kopiah ngan serban nih. Ari ni lgi bangang, siap baca doa laknat kat jemaah sendiri...sori to say, klau dorang2 ni masih dlm PAS berkiblatkan Rusila....takat ni je la sokongan gua pada PAS.

    ReplyDelete
  2. Bayangkan UMNO yang seumur hidup aku lawan pun lagi baik dari geng-geng yang mengaku ulama' dalam PAS sekarang. Kesian kepada peserta muktamar yang lalu kat kedai aku, jauh-jauh korang datang, ini je la kualiti pemimpinnya. Nak perli pun kesian. Kalau peel keluar dewan dan mengeboo pun dah jadi mainan, buatlah sesuka hati ngko aku dah tak peduli. Sampai masanya, aku akan terangkan akhlak korang pada mak bapak aku yang selama ini penyokong tegar PAS. Tapi mungkin mak bapak aku pun tak pelik sebab, cikgu agama sendiri tengok dan percaya video KETUM, maknanya memang ada pun golongan agama yang songsang dari apa yang dia nasihatkan orang.

    ReplyDelete
  3. Betul tu. Hasil muktamar yang memutuskan sokongan aku kepada PAS. Sedih dengan apa yg terjadi. Porak peranda adik beradik. Pemimpin yg diharapkan menjadi contoh dah tak boleh jadi pedoman. Tak kisah lah mereka tu ahli ibadah, tapi adab dan tingkah terlalu buruk utk aku ikuti.

    ReplyDelete
  4. perwakilan dah lupa sedekah alfatihah pd mangsa Sabra dan Shatila yg kebetulan selang sehari dua shj dgn muktamar.
    asyik kuasa kuasa kuasa sampai lupa pd nak buna satu umat islam yg kuat dan terbaik mesti dimulai dgn pendidikan dan kuasai ekonomi.bkn,shj politik yakni kuasa.
    KOHILAL pun hancur....
    lama patik x komen,apa apdate terkini lg sensasi pasal MH370 dgn MH17 tuan.
    la la la....PRK Pengkalan Kubur,PAS ada harapan ka ;-)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja