Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 September 2014

Alamak... Takutnya...

Bhai/DeeDee semua...

Alamak.... takutnya gua.....  errr... lu orang yang baca blog gua nih ader terhasut ker dengan artikel gua?? Aiyo... jangan la terhasut.... Nanti karang... kalu terhasut payah aaa.... PDRM carik nanti....

Hahahaha...

Aper pon tableyy aaa..... Kalo citer benda betul tapi menghentam UMNO/BN akan dikira menghasut.... tapi kalu tulis artikel rasis dan hasutan supaya kasi jahanam sama Cina DAP ... sure PDRM takkan amik tindakan .... ala macam yang selalu geng pendekar ludah PERKASA dok buat tue...

Hahaha....

Itu Ridhuan Tee tue biler plak nak kena tangkap dibawah Akta Hasutan aaa.... dalam 10 artikel dier... mesti 12 aderlah artikel menghasut..... Hahahaha ... boleh plak tak kena aper-aper tindakan.... Hahahaha... Zahid Hamidi gua takmo nak komen... nanti tak pasai-pasai gua kena tumbuk dek Zahid Hamidi macam kena kat Amir Bazli..... Hahaha ....

Aper daaa...

Ader paham ka???

4 comments:

  1. Bro, gua dah terhasut dengan lu la...kondem kerajaan, kondem raja, skarang ni kondem ulamak pas (baca : hadi)...tapi kalo kena tangkap, lu yang kena...yang menghasut je kena tangkap kan, yang terhasut tak bersalah pon...

    hohoho...gua nak u-turn & tikam belakang member jap...gua sokong pas aper...hohoho..

    ReplyDelete
  2. terbaik & spot on kata omputih tuan ! depa pakai undang-undang zimbabi ooops zimbabwe kot ! ABU !

    ReplyDelete
  3. kalau kena kat anak kamu pun rasanya kamu akan belasah mamat tu...

    ReplyDelete
  4. Kahkahkahkahkah!
    Tersentap kerandut aku.
    Itu blom kena pulas lagi. Kah kah kah ka!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja