Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 September 2014

Lawak Pil Kuda

Bhai/DeeDee semua....


Hahahaha... Ini memang lawak pil kuda... Hahaha... Jaga agama.... Err... Agama apa agaknyer aaa biler rasmikan HardRock Cafe yang penuh maksiat dan arak dan muqaddimah zina??? Dengar citer ader share lagie.???.. Aper citer plak ngan minah benggali???.. Sekadar Bertanya.....  Oh lupa... Bakal pengganti penjaga agama pon lebih kepada "penyimpan botol-botol arak besar" .... Hahaha .... 

Agaknyer inilah cara jaga Agama kalo ikut kapla pemfitnah pil kuda... Hahaha .... Err biler mau buktikan fakta fitnah pil kuda aaa???

Kesian kalo dah asik giler nak menyembah manusia... Syirik oooi... Takkan la tak tau batas iman dan kufur biler asik menyembah manusia???

Aiyo.... Penat jer pikul kitab kehulu kehilir tapi rupa-rupa menyembah manusia... Takkan lagi hina dari Keldai yang ditugaskan bawak kitab???

Dosa syirik tue amat besar la... Takut nanti sesia jer amalan ibadat selama nih hanya kerana syirik dok menyembah manusia....

1. Bacaan Tambahan 

12 comments:

  1. Dah tambah fitnah barua dan broker pulak, memang tak insaf2.. Bagi la bukti, sanggup menghalalkan fitnah atas nama agama.. Pelik2, memang keras kepala betul, buat malu Islam. Ko nak hormat raja sekadar hormat mcm sesama manusia cukuplah, janganlah sembah diorang seolah-olah Allah nombor 2.

    ReplyDelete
  2. Ostad ke Otard.. konfius aku...pil kuda...tau plak pil kuda..pernah bela kuda ke..satahu aku bela ikang ada lah..nak jadi perdana menteri ke???...aiih pening...sape yg bagi aku pil kuda ni aa..??Ostad ke otard....

    ReplyDelete
  3. Janji mesti ditepati dan PAS jangan menunjukkan ia mempunyai dasar baru yang mirip dasar matlamat menghalalkan cara yang diasaskan oleh Nicolo Machiaveli. Kalau PAS sudah mula menjadikan matlamat menghalalkan cara sebagai kaedah mendapatkan kuasa, apa beza PAS dengan UMNO?

    ReplyDelete
  4. Mana ahli PAS yang dok pakai vest sokong Hadi Awnag nie pasai apa tak bela presiden yang sedang dikutuk masyarakat nie,apakah mereka semua terasa kot yang presiden nie sudah lebih susu dari cawan kalau presiden boleh keluarkan kata-kata barua dan fitnah yang tanpa fakta apakah kita boleh yakin denganepimpinannya.

    ReplyDelete
  5. sombong bongkak dan buta hati...kitab buat perhiasan saje = melayu kopiah..hehe

    ReplyDelete
  6. HUDUD HUDUD HUDUD..
    Takbir!
    ahli syura ulamak/MSU, Din Ayam songlap ESOS 500,000 yaa hoooo!
    curi/songlap & lain2 TAK apa, sbb mabok pil kuda pon sama2 ahli MSU..hu hu hu!

    HUDUD HUDUD HUDUD
    Aqidah dikukuhkan
    Takbir!
    Fakeh FITNAH pil kuda jd HERO kat tv3,, yeeee ha!
    Taiko MSU tuu wirid zikir.. barua! BARUA! BARUA!..ha ha ha!

    HUDUD HUDUD HUDUD
    kamu wajib walaq..
    Takbir!
    pemegang BOTOL besar jaga agama kita...woit! woit! ini worang ada AKAI ka!!!?

    Itulah SUCInya ahli2 MSU yg wajib dihormat & diwalaq!

    ReplyDelete
  7. Pesakit mental ni ada 4 orang saksi tau.. Jangan main2!!!!. Bukan finah!!!! Hehe jangan terlepas pandang mungkin dia ni sakit mental siapa tau

    ReplyDelete
  8. 1. dswa
    2. bini aku
    3. adun kajang
    4. yg lain aku x caya nanti lompat parti

    ReplyDelete
  9. ada dikalangan manusia tak sedar telah pun melakukan syirik
    awas bahaya syirik
    syirik banyak macam nya oi jangan ingat 1 2 saja
    mai pakat tengok sejarah hidup kita pernah dak termasuk dalam golongan syirik
    syirik bukan sireh

    ReplyDelete
  10. kahkahkah ahli botoi besak ! ABU !

    ReplyDelete
  11. antara haramjadah Najib dan
    barua TG Hj Hadi.....kah kah kah.
    dulu kata kat umno sampai keluar amanat.la karma turun hempap atas serban.
    adoiiiiii....karma tu karma.
    anyway....buat puak Kuning kayangan
    : “…sejarah telah menunjukkan bahawa takhta yang dialihkan dari istana ke muzium sejarah adalah hasil daripada salah nasihat yang diberi oleh penasihat-penasihat istana yang tidak bertanggungjawab kepada rakyat. Sebenarnya, penasihat-penasihat istana ini adalah terdiri daripada mereka yang mencari keuntungan jangka pendek bagi kepentingan diri mereka sendiri tanpa memikirkan kepentingan rakyat dan negara. Apabila keadaan ini berlaku, maka lambat-laun rakyat akan memberontak dan takhta akan tergugat. Walau seberapa banyak sekalipun askar, polis rahsia atau pegawai istana digaji untuk melindungi dan menjaga takhta, namun tidak satu pun akan dapat mengatasi kehendak dan aspirasi rakyat jelata. Jika kehendak rakyat jelata itu dimakbulkan Allah, maka berpindahlah takhta dari istana ke muzium seni dan budaya.”- YM Raja Nazrin Shah Sultan Perak

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja