Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 September 2014

PAS Ganti UMNO

Bhai/DeeDee semua....

Yang Selalu Kita Lihat Tapi Kini Kita Buat

  1. Kiter selalu bising biler kiter lihat Speaker Dewan amik sikap berat sebelah... Malah biler Speaker Dewan buat kerja buta kayu.... kiter marah... Biler Speaker Dewan buat bodoh jer time ader pihak buat kerja bangang dalam Dewan... kiter akan bising..... tapi sedarkah PAS biler Pengerusi Tetap Muktamar PAS pon nampaknyer buat perangai samer macam Pandikar Amin Mulia yang bersikap berat sebelah... Ini terbukti dalam Muktamar PAS yang baru selesai nih.
  2. Kiter selalu kata Perhimpunan Agung UMNO nampak macam sarkis ...... penuh dengan puji memuja pimpinan.... sampaikan kalu pimpinan UMNO kentut bau pekung pon dianggap sewangi haruman Lavender..... Tapi... kini perangai yang sama dibuat oleh perwakilan PAS pada Muktamar PAS.
  3. Kiter selalu kata Perhimpunan Agung UMNO penuh dengan carut dan maki hamun termasuklah mengharamjadahkan orang lain oleh Pimpinan Tertinggi UMNO .... tapi kini Presiden PAS pon buat perangai yang sama.. malah pemerhati dan perwakilan Muktamar PAS pon ader buat kelaku carut dan maki hamun.... aper daaa...
  4. Kiter selalu lihat dan dengar cerita bahawa pimpinan UMNO dan sanak keluarga diorang terlibat dengan kroni, nepotisma dan rasuah..... tapi kini ader pimpinan PAS dan sanak keluarga diorang pon samer perangai camnie.... Rasuah... saper kata takder dalam PAS.... hahaha
  5. Kiter selalu kata ahli UMNO memang kaki fitnah..... tapi kini rupanya ahli PAS pon ramai yang rajin buat fitnah.... agaknyer pasai Presiden PAS pon kaki fitnah takder bukti.
  6. Kiter selalu lihat pimpinan UMNO saling cantas mencantas.... tapi kini PAS pon dah belajar camana nak cantas dan pangkas orang lain.
  7. Kiter selalu lihat UMNO lebih pentingkan pimpinan dan bukannyer rakyat marhaen dalam setiap kali Perhimpunan Agung UMNO.... tapi kini PAS pun nampaknyer sama dalam tindakan pada Muktamar PAS....
  8. Kiter selalu dengar dan lihat bagaimana pemimpin UMNO cakap berbelit-belit dan menipu... tapi kini kiter boleh lihat pemimpin PAS lagi kuat cakap berbelit-belit dan menipu.
  9. Orang PAS selalu kata yang Orang UMNO tak berapa betul Fatihahnyer (Islamnyer)..... tapi kini Orang PAS pon nampaknyer boleh dipertikaikan Fatihahnyer (Islamnyer)..... Hahaha
  10. Kiter selalu mengatakan bahawa orang UMNO banyak jual agama untuk kepentingan peribadi dan parti.... tapi kini orang PAS pun buat mender yang samer....
Aiyo.... banyak lagi mau tulis aaaa.... tapi lain kali aaaa.... Hahahaha

Ader paham ka??

P/S: Berapa kali aaa Hadi Awang masuk lokap dan kena tahan reman atau penjara atas sebab memperjuangkan haq rakyat?? Berapa kali aaa......  hehehe


11 comments:

  1. A'kum C++

    Tepat sekali PAS ganti UMNO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. malu jadi ahli pas kerana pemimpin tunjuk akhlak buruk dalam muktamar.Nampak sangat Muktamar Pas tidak bermutu dalam perbahasan asyik kutuk rakan sendiri sebab itu Allah tidak bagi menang kepadsa Pas

      Delete
  2. depa mau pecah rekod sarkis mana lagi terer bhai ! ABU & tentang geng 'ug' !

    ReplyDelete
  3. ya, memang depa dah ganti UMNOOOO. Dah jadi great circus.

    ReplyDelete
  4. kurang akhlak Islam,perlu tarbiah semula ,muhasabah diri sendiri ahli Pas .Muktamar yang membuang masa kita untuk berfikir.Malu sebagai ahli Pas

    ReplyDelete
  5. Pas dah ganti UMNO. Perangai Pas dah macam UMNO. Malah lebih teruk dari UMNO.

    ReplyDelete
  6. Dah tak makan nasihat dan tak takut langsung dengan Allah menghalalkan fitnah atas nama agama. Aku pasti Allah akan gantikan kita dengan PAS yang lebih baik, Islam bukan untuk PAS aje. Meme PAS ganti UMNO, bahkan lebih teruk lagi.

    ReplyDelete
  7. di orang islamik skit la...
    pakai serban,kopiah dgn jubah..
    sejak dulu aku berpendirian PAS jual Islam utk kuasa.dan,anggap dgn kuasa dpt memajukan Islam.PAS lupa utk belajar mcm mana sejarah Ikhwanul Muslimin bermyla,dpt perintah Mesir semula dan kemudian jatuh.

    ReplyDelete
  8. Lu org semua salah. pas bukan ganti umno. PAS DAH JADI UMNO!!!

    ReplyDelete
  9. Tg Nik Aziz dak tua uzur dah turun tahta sedap la puak karat-melayu-islam (perpaduang) buat parti macam bapak dia punya..pakai serban kopiah cakap berdegar-degar tapi akhlak nampak betol kemunafiqan. Aduh!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja