Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 September 2014

Pihak Mana Pilihan Anda?

Adakah anda pilih PAS?


Adakah anda pilih BN?


Buat pilihan yang tepat... Sebab kalo dah orang politik nih... Samer jer... Kecing kuat ja... Tak kira la pakai kopiah atau sarbani... Time belum dapat kuasa bukan main ingat pada rakyat... Biler dah dapat kuasa... Macam siot ja...

By the way... Yang kat bawah nih nampak macam berjiwa besar atau sekadar berlakon ja... Hahaha



4 comments:

  1. ....yg kat bawah tu bknnya berjiwa besar tapi cakap aje besar, akhir2nya nama Azmin Ali juga dihantar kpd Baginda Sultan. Selama ini bkn main berkeras dgn satu nama aje, walaupun berbagai nasihat diberikan nak tunjuk angkuh dan berkuasa konon, cissss! Aku harap Azmin jgn jadi org suruhan Anwar bila menjadi MB nanti, buatlah apa yg terbaik untuk Negeri Selangor. Persetankan syarat2 yg diberikan oleh Anwar jika menjadi MB nanti.

    ReplyDelete
  2. Adam Adli Dipenjara - Bukti UMNO BENCI anak muda!!

    Tak perlu berdolak-dalik...

    Politik tetap politik. Kuasa bukan segala2nya.... Tetapi kenapa pemimpin UMNO perlu takut dengan bayang2???

    Adakah bila generasi tua UMNO mati, akan diganti dengan generasi datuk nenek UMNO???




    Kekejaman pemimpin UMNO yang dilakukan kepada anak muda bukti jelas mereka membenci dan menghina anak muda dan takut dengan bayang2 sendiri!!!



    Yang pasti, apabila pemimpin UMNO membuat sebarang hasutan dan kesalahan, mereka akan terlepas dan kalau didenda pun tidaklah setimpal...


    Sumber berita

    >>>> Klik Di Sini

    ReplyDelete
  3. setuju sangat dengan CEO Siber, mangkuk-mangkuk pemfitnah & penyeleweng negara tetap bikin fitnah kerja dajjal ,macam umporno sekutu apco, ABU !

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya gwa suka bila buat keras kepala letak 1 nama.
    Dan lagi suka kalau 3 parti hanya hantar 1 nama.
    Cukup2 la sembah manusia.
    Sekali sekala kena bagi sedar diri DIA supaya pi belajar menoreh getah.
    Kahkahkah.
    Tapi apakan daya, 2 keras, 1 sembah manusia pulak.
    Pastu main uturn.
    Kalau tengah laut jadi nelayan bantai uturn je, jangan kata anak kapal, KAPTEN KAPAL PUN MUNTAH MABUK LAUT

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja