Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 March 2020

Terbukti Ostad Dan Lobai Penakut

Bhai/DeeDee semua....

Dah lebih 24 jam dah Presiden MCA (Wee Ka Siong) kuar statement....

Aper yang Ostad dan Lobai PAS buat?? Sonyap jo.... Takder sikit pon komen.... Yang walaun dan macai kat bawah plak... siap suruh Tabayyun dulu....  malah ader yang kata... itu perkara kecil ja...

Hahahaha....

Memang terbukti la bhai.... Ostad dan Lobai PAS memang penakut kat MCA ... semenjak dari dulu lagi.. sampailah sekarang...

Dulu masa jadi Pembangkang diperingkat Persekutuan pon... Ostad dan Lobai PAS takut kat MCA.... la nih dah bersama jadi sebahagian dari Kerajaan Persekutuan..... Ostad dan Lobai PAS tetap takut kat MCA ....

Tatau la gua apa nak jadi ngan Ostad dan Lobai PAS nih...

Ini baru dajjal kecik.... dah takut... belum lagi sampai time Al Masih Dajjal..... huhuhu... agaknyer kalu time tue... mesti terkencing tercirit siap sanggup menyembah Dajjal kot.... adoyailah.... Apa nak jadi laa....

Nauzubillah...

2 comments:

  1. Jika mereka merusak sumpah (janji) nya sesudah mereka berjanji, dan mereka mencerca agamamu, maka perangilah pemimpin-pemimpin orang-orang kafir itu, karena sesungguhnya mereka itu adalah orang-orang yang tidak dapat dipegang janjinya, agar supaya mereka berhenti.

    Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam

    dalam solat janji ngan Allah diluar solat jangan khianati janji
    nanti berat adzabNYa

    PM ap adun untuk negara n semua rkayat
    tapi sabagai seorang Islam wajib pertahankan hak islam
    bila perlu n letak jawatan kat tepi sat
    ada paham ka atau takut

    Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu jadikan bapak-bapak dan saudara-saudaramu pemimpin-pemimpinmu, jika mereka lebih mengutamakan kekafiran atas keimanan dan siapa di antara kamu yang menjadikan mereka pemimpin-pemimpinmu, maka mereka itulah orang-orang yang zalim.

    dah ada kuasa takut nak berkuasa
    me,ang cilaka puak jenih ni
    me,ang cilaka
    bala musibah betambah tambah tak sedar kediri lagi
    jnagn tertipu ngan munapik

    Kamu akan mendapati manusia yang paling jahat iaitu yang memiliki dua wajah (munafik), yang datang pada segolongan dengan satu wajah, dan datang pada golongan lain dengan satu wajah.”

    Suka berdusta adalah sifat orang munafik. Tidak mahu berkata benar sebaliknya banyak berbohong. Sifat ini janganlah terdapat pada diri kita. Jauhilah daripada kebiasaan suka berdusta.

    Berdusta hanya merendahkan harga diri kita. Kelak orang akan tahu dengan temberang yang dibuat, maka tiada siapa yang mahu percaya lagi dengan kata-kata kita. Sungguh malang sekali kita pada ketika itu.

    Jangan mudah mengatakan janji jika kita tidak mampu melaksanakan janji tersebut. Berjanji kepada seseorang melibatkan soal hati dan perasaan. Bagaimana rasanya bila orang telah berjanji dengan kita tetapi dengan mudahnya janji itu dimungkiri? Semestinya kecewa.

    dll yang berkaitan munapikkkkl

    ReplyDelete
  2. Apa yang hang merepek ni setan...dah2 tak payah nak jadi batu api pulak...kalau rasa diri tak boleh bawa kebaikan apa2 diam adalah lebih baik

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1