Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

29 August 2014

Kalaulah PR Menang PRU13 Dulu ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahahaha.... tembelang dan perangai pimpinan PAS dapat kiter tengok la nih masa kes MB Selangor.... Hahaha... terbaek.... Hahaha

Cuba la kalu PR menang PRU13 dulu sampai boleh kuasai 1Malaysia.... Agak-agakyer la... berapa lama baru Malaysia nih akan ader Perdana Menteri aaa... agak-agaknyer la... ader berapa banyak nama yang PAS akan usulkan.....

Masa sebelum nak final PRU13 dulu ... PAS ader cadangkan Ku Li sebagai calon PM kalu PR menang... tapi lu ingat pimpinan PAS nak kasik jalan ka kat Ku Li kalu betul-betul menang PRU13... Hahaha... sori aaa... gua rasa aaa ngan Ku Li pon akan kena main gak.... Hahaha

Silap-silap.... ader chan kiter tengok kerajaan campuran @ perpaduan antara BN dan PAS bagi nak cukupkan korum selepas PRU13 kalu PAS menang banyak kerusi Parlimen itu hari....

Hahahaha.... lawak siot....

Saper kata Yahudi la paling kuat menipu dan mungkir janji...... Hahaha... saper kata.... Hahahaha

Ini bukan Janji Di Tepati... tapi sohih "Janji Di Capati"  ..... Hahahaha

P/S: Sekadar nak tanya Cikgu Pa ..... dah clear ka citer spenda putih tue?? alibi cukup kuat dan kukuh ka? bukan tuduh atau fitnah aaa... sekadar bertanya.... Hahahaha ... kalu betul ngaku betul.... biasa la kiter manusia mesti ader salah silap... kiter bukan maksum.... hahaha ... Lembaga Disiplin tak siasat dan buat keputusan ka??

10 comments:

  1. Ha..haa....belukang di bawah jamban dah nampak umpan!

    ReplyDelete
  2. p/s nak siasat lagu mana.... bukti video mana boleh pakai...katanya...

    ReplyDelete
  3. Salam C++

    Siap ada mamat sorang tu nak jadi menteri pelajaran.

    Sure berebut jawatan punya...

    Alahai...

    ReplyDelete
  4. aku nak tubuh parti baru...lambang spenda hahahahah

    ReplyDelete
  5. Kalau PR menang pilihanraya 13 dulu, sah DSAI jadi PM, Timbalan PM Wan Jijah,Menteri kebajikan Nurul Izah....

    ReplyDelete
  6. Pasal itu spender aaa..
    itu spender XXXXL putih kan?
    itu suara ghoyak gganu sgt2 CLEAR woo
    gambar WARNA aksi pon sgt ranggi..

    He he he..
    Mana itu Nik Aziz ..morsyidooll yg fakeh mukeh,ada bukak mata ka utk HUDUD!?
    Mana itu Haron Din...proffessoor,ckp mau ada lembaga DISIPLIN,,pooorah sbijik mcm kelin
    Mana itu Hadi Awang...naib PRESIDEN ulamak donia..ho ho ho cukup dgn Istikharah je ke?

    Lagi mau CAYA ka dgn ini mcm punya ulamak?
    lagi mau CAYA ka dgn ini jenis punya FAKEH??
    lagi mau CAYA..mau CAYA ka...Fuk-EH! laa waoii!!

    itu Fuk-Eh! Fuk-Eh! Fuk-Eh! tetap dan maseh sokong Stopa jd SU Pas woo!
    Sudah tarak worang lain ka,,selain Stopa Wali tuh??
    lu worang sume ada akai ka woiii!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan la sampai hina ulamak. Boleh nak bagi buah fikiran tapi berpada2 la ya. Sekadar peringatan.

      Delete
  7. bila rumah tebakar baru tahu dalam rumah tu ada benda haram ka halal ka

    ReplyDelete
  8. anwar pn ada video..apa nk kecoh2

    ReplyDelete
  9. bersaralah anwar cukuplah kau buat kemusnahan dalam pakatan rakyat..selagi anwar ada pr xkan menang

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja