Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

30 August 2014

Fakta Sejarah Kemerdekaan

Bhai/DeeDee semua...

Info Kemerdekaan:

Tanah Melayu memang tidak pernah terjajah secara tepat tetapi Tanah Melayu ini pernah dijual dengan harga antara 6000 hingga 12000 keping dolar Sepanyol setahun oleh para Sultan dan Raja-Raja Melayu...

Dijual kepada Francis Light, Raffles dan Brooke... Serta kepada syarikat Hindia Timur British, VOC Belanda dan Portugal..

Tanah Melayu hanya pernah dijajah oleh Jepun sahaja semata-mata... Siam dulu cuma kuasai beberapa kawasan jer...

#FaktaSejarahKemerdekaan

4 comments:

  1. dengar kata lain...british help the sultan, sultann help the British....macamm sekarang ni...I help you you help me,, tak caya?

    ReplyDelete
  2. yang penting apa pun fakta jajah tetap dijajah
    berbagai unsur penjajah britis masih segar digunakan
    nak matdeka jos soli kalau tidak pi main goli
    berapa orang britis mampuih lawan kominis yang banyaknya anak tempatan
    pandai britis gunakan kesempatan tu pun masih ramai tak sedar kediri
    lagi penting pastikan negara ini tidak jatuh ketangan orang Islam 100%
    memang sial ajen yahudi ni

    ReplyDelete
  3. bila mangkuk penganut fitnah menyalak ? buktikan dengan adil , ABU !

    ReplyDelete
  4. woiit..Kita Masih di jajah oleh Junta UMNO dan associates nya! so semenjak wa dah akil baligh dlm politik lebeh kureng 21 tahun..wa x celebrate merdeka!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja