Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 August 2014

Gua Berani Kerat ....

Bhai/DeeDee semua...

Gua berani kerat telinga Adnan Yaakob kalu Khalid Ibrahim berani bubat DUN Selangor... 

Hahaha... Stakat nih yang gua tau... Khalid Ibrahim buat gempak jer konon berani amik tindakan bubar DUN.... Dier cukup tahu... Kalu dier bubar DUN... Peluang untuk dier kekal jadi MB Selangor memang takkan ader punya...

Dier tahu kalo dier jadi calon bebas dan bertanding dalam Pilihanraya Negeri... Memang masak la dier... Sure ilang deposit punya... Dier tau yang PAS cuma ajak-ajak ayam jer masuk dalam PAS.. Samer macam dier ajak-ajak ayam jer PAS tambahkan tiga slot lagi untuk jawatan EXCO..

Gua tau baru-baru nih dier tawarkan 3 slot EXCO kat PAS (bukan stakat slot EXCO tapi.... ) ... Hadi Awang nampak macam bersetuju... Tambah lagi biler Khalid Ibrahim tawarkan satu jawatan lagi power untuk "yang dekat ngan Hadi".... Hahahaha ...

Malah paling best skali... Siap ader ditawarkan jawatan EXCO Kanan kepada  PAS.... Hahaha...

Jadi.... Itu semua plan A... Dan plan untuk bubaR DUN memang takder dalam perancangan... Sebab itu aderlah plan bunuh diri... Yang pasti.. Takkan ader bubar DUN dalam masa sebelum PRU14...

Masa tue semua benda sudah tukar nama.. Tukar hakmilik... Dan hutang-hutang sedia ada sudah kira langsai.... Pergh.. Terbaek...

Mari kiter layan ini senario lawak.... Yer la lawak... Pasai ader orang sudah gelap mata dan gelap hati... Semua pasai RM (bukan Rosmah Mansor aaa) ...

Hahahaha... Aper pon... Gua berani kerat telinga Adnan Yaakob... Hahaha..

2 comments:

  1. ini hanya satu lakonan yang ramai nampaknya dah jadi macam gila babi dengan kenyataan yang herot
    bubar ka tak bubar ka tukar mb akan terjadi jugak
    hanya masa belum sampai
    teruskan hidup macam biasa selagi ada nafas bangun pagi solat subuh pi keja balik keja ada masa pi dengar kuliah sebelum tidur baca surah al mulk

    ReplyDelete
  2. tak ada keperluan bubar dun...cuma yb yg terlibat kena usulkan pada DUN undi tak percaya pada MB..senang je tu...awatlah meleret-leret ke teori untuk bubar dun...cuma tunggu masa PR buat silap besar dan lepas tu federal ambil alih pentadbiran selangor..ahhaha...jimat belanja der....tak perlu beli adun...ini yg TGHH dan TGNA cuba elakkan sebenarnya...

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1