Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 August 2014

Rakyat Malaysia Yang Pondan

Bhai/DeeDee semua...

Ader yang sembang pong-pang pong-pang pasai GAZA... Pasai Palestin... Pasai kekejaman Zionis Israel...  Gempaq jer lebeyy... Podah aaaa...

Siap buat team dan kempen boikot McDonalds, Coca Cola dan macam-macam lagi syarikat yang kena boikot...

Tapi....

Tapi rakyat Malaysia tetap pondan biler berhadapan dengan ASTRO... Tabrani nak boikot ASTRO... Tabrani nak tamatkan perkhidmatan ASTRO.. Walaupun selalu kena main dan perdajai oleh ASTRO... tetap tabrani lawan ASTRO.... Walaupun ASTRO dengan bangganyer ngaku dier buat deal berjuta dengan syarikat Israel...

Haram rakyat Malaysia tabrani nak boikot ASTRO.... Hahaha... Pondan jugak aaa rakyat Malaysia nih... Kata nak bantu dan sokong Palestin... Yang simple macam kes ASTRO ngaku bagi kontrak kat syarikat Israel pon tabrani nak boikot...

Hahahaha.... Pondan siot.... Hahahaha.... Lawak siot... Betapa pondannyer rakyat Malaysia..... Hahahaha

So.... Kepada semua yang dok nak havoc pasai GAZA dan Palestin... Tapi masih melanggan ASTRO... Lu sembang jer lebeyy.. Lu orang pon ader share sponsor pembunuhan di Palestin dan Gaza... Jawab la lu orang nanti di Mahsyar...

UPDATE : Persoalan yang perlu 50 ribu orang yang berhimpun di Dataran Merdeka tadi kononnya atas dasar solidariti kepada GAZA dan Palestin aderlah..... Biler mau boikot dan unsubscribe ASTRO???....  Tolong tanya skit kat Afdlin Shauki dan 50 ribu kengkawan dier tue.....

7 comments:

  1. dah lama tinggalkan astro. rasa dah hafal semua rancangan. kalau sapa2 nak beli decoder astro beyond, kontek la.. astro = ass terok

    ReplyDelete
  2. Yong tak pernah langgan Astro. Alhamdulillah. Tidakpun Yong jadi gila walaupun rumah takde Astro.

    ReplyDelete
  3. sayang 'astruk' lebih dari mangsa kezaliman zionis, sayang hiburan lebih jadi biarlah mangsa-mangsa gaza tu ... selamatkan gaza & ABU !

    ReplyDelete
  4. dulu ada mamat mempertahankan tobiat hisap rokok kat palimen itu satu contoh yang bole dilihat betapa kalangan pemimpin pun masih lagi suka dengan tobiat yang burok belum ambek kira lagi pasai minuman makanan hiburan yang ada kaitan dengan musuh islam
    maseh ramai lagi yang cakap benci yahudi tapi masih sudi lagi barangan yahudi

    ReplyDelete
  5. setuju dgn lu bro C++..aku yg bekerja dlm hiburan industri ni mmg kureng cket dgn afdlin shauki tu. penah aku kutuk kau2 kt fb dia, pasal isu dia buat satu video penghinaan sponsor by UMNGOK, dia hina dan kutuk org2 yg turun buat demo 2.0 tempoh hari. prangai tak cm lakhanat. gua terus hilang respek sama dia.

    ReplyDelete
  6. tak pernah langgan ASTRO, tv pun jarang2 buka, banyak rancangan yg tak elok dr yg baik.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1